Ana içeriğe atla

Serap & Tanem Baby Shower

etkinlik

Selamlar Blogcanlar,

Cumartesi günü harika bir etkinliğe katıldım. Bu kadar özenle hazırlanmış, her ayrıntının özenle hazırlandığı, enerjinin bu kadar yüksek olduğu ve bu kadar büyük bir etkinliğe daha önce katılmamıştım. Blog dünyasına adım attığımdan beri iyiki tanşmışım dediğim, blogum olmadan öncede sürekli takip ettiğim bir blogger Serap Tan. Beni bu etkinliğe davet ettiği zaman çok heyecanlandım ve çok mutlu oldum. Yeni tanışmış olsam dahi o sıcak kanlı ve güler yüzü ile yıllardır tanıdığım biriymiş gibi ailemden biriymiş hissetmeme neden olan biri o :)

Serap her ayrıntı ile tek tek ilgilendi hamile olmasına rağmen resmen hiç oturmadı. Tüm misafirlerini mutlu etmek için çok fazla çabaladı. O kadar yüksek bir enerjisi vardı ki onu dinleyen, onu gören herkes bu enerjiden faydalandı.

etkinlik


Etkinlik Galata'da Nar Galata Otel'de gerçekleşti. Çalışanlar çok sıcak kanlı ve yardım sever insanlardı. Ben gittiğim zaman hummalı bir çalışma vardı biraz erken gitmemden kaynaklı ne kadar özenle hazırlandıklarını gözlerimle görmüş oldum.

etkinlik

Birlikte çekilebildiğimiz tek kare ne yazıkki onda da acele olduğu için pek düzgün çıkmamışız ama olsun paylaşmadan edemedim. 

etkinlik

Sıra Tanem'in pastasını kesmeye geldiği zaman, Serap "Ben Tanemimin pastasını kesmeye kıyamam" dedi işte o an herkesin gözlerinin dolmasına neden oldu. 

etkinlik

Severek takip ettiğim blogger ile bu etkinlikde tanışma fırsatım oldu. O kadar kalabalık bir etkinlikdi ki ne yazıkki severek takip ettiğim ama tanışamadığım görüşemediğim daha bir sürü blogger arkadaşım vardı umarım başka etkinliklerde onlarlada tanışma, sohbet etme fırsatı bulurum.

Buradan beni davte ettiği için Serap'a çok teşekkür ediyorum. Umarım sağlıkla bebeğini kucağına alır ve mutlu, huzurlu bir hayat geçirir. Gerçekten Tanem çok şanslı bir bebek olacak çünkü onu gerçekten çok seven ve heyecanla dünyaya gelmesini bekleyen bir annesi onlarca teyzesi var :)

Etkinlikde çekilen resimlerden küçük bir kolaj hazırladım umarım beğenirsiniz :)


Sponsorlar ile ilgili ayrı bir post yakında geliyor :)

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. canım iyi ki gelmişsin iyi ki tanıştık:-)) bundan sonra daha sık görüşürüz umarım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok sevindim tanıştığımıza zaten çok seviyordum seni şimdi daha çok seviyorum :) Umarım görüşürz sık sık <3 <3

      Sil
  2. Çok güzel geçtiği o kadar belliki Serap çok emek sarf etmiş çok belli umarım sağlıkla gelir Tanem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım gerçekten öyle çok çaba harcamış bu arada aminn inş sağlıkla dünyaya gelir Tanem bebiş :)

      Sil
  3. İnstagramda gormustum ne guzel olmus oyle :)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim iyi ki tanışmışız inan ben de seni çok sevdim ☺ 💕
    Öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tanıştığımız için çokk mutluyum bende senii çok seviyorummmm <3 <3 :)

      Muah muahh :*

      Sil
  5. Çok güzel bir etkinlikti canim tanışmamizada ayrıca sevindim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok sevindim canım benim öpüyorum çok :*

      Sil

Yorum Gönder