Ana içeriğe atla

Braun Face

 Braun Face

Selam Blogcanlarım,

Bu aralar cilt bakımına takmış vaziyetteyim cildimin makyajdan iyi arınıp arınmadığına taktım ne yaparsam yapayım sanki tam temiz olmuyormuş gibi hissediyorum. Nette gezenirkende Braun markasının yeni ürünü olan Braun Face'i gördüm. Bu ürün ikisi bir arada yeni piyasaya sunulan bir ürünmüş hem yüz için epilasyon aleti olarak kullanılabiliyor hemde cilt temizliği için özel başlığı var gözenekleri arındırmayı sağlıyormuş.


Braun Face
Baya ilgilimi çekti aslında normal epilasyon aletlerini yüz için kullanamıyoruz ama bunun epilasyon başlığı sayesinde bıyık, kaş üstü gibi tüyleri alabiliriz.

Braun bu ürününü pürüzsüz, tüysüz ve temiz bir cilt olarak piyasaya sürmüş. Tavsiye edilen satış fiyatı 200 Tl miş. Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz almaya değer mi ?

Yoksa Clarisonic gibi bir ürün var Mehtap böyle bir ürüne para mı verilir diyorsunuz ?


Not: Resimler netten alıntıdır.
Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Ödülün var tatlım, bloğumu kontrol et :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tatlım çok teşekkür ederim <3 :)

      Sil
  2. Bence bir rakibi çıkana kadar beklemeliyiz. Fiyatı çok şuan için. Biraz zaman geçince indirime gireceğini umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle umut ediyorum canım inş indirime girer :D

      Sil

Yorum Gönder