Ana içeriğe atla

Mimlendim ^_^

mim

Selamlar Blogcanlarım,
Yaşasın Cuma modunda olduğum bir gün bugün :) Hanesus arkadaşım beni mim'lemiş bende hemen cevaplamak istedim soruları :)
Hadi başlayalım zaman kaybetmeden :)


-En Sevdiğiniz Yemek

Sarma, dolma çok severim


-En Sevdiğiniz Tatlı

Çikolatalı her çeşit pastaya bayılırım :)



-Siz Çocukken Anneniz Sizi,

Kahvaltıda yumurta yemeğe zorlardı

-Çocukken de Şimdi de
İçinde kıyma olan sulu yemekleri yemiyorum

-Yemeği Sevdiğiniz İlginç Şeyler

Hımmm aklıma birşey gelmiyor :) Ben çok ilginç şeyler sevmem klasik biriyim :)

-Türk Mutfağı Dışında

İtalyan sanırım :)

-Yemeği Sevdiğiniz Sağlıksız Şey

Çok severim zararlı şeyleri mesela abur cuburlar cipslere bayılırım :D

-Alerjiniz

Yok çok şükür :)


-Kitap okurken, film izlerken vs elinizin altında bulunmasını istediğiniz şeyler
patlamış mısır, cips , kola gibi zararlı her türlü şey :D

-En Sevdiğiniz Meyve
Muz :)

-En Sevdiğiniz Atıştırmalık

Abur cubur

-En Sevdiğiniz İçecek

Su

-Asla Yemeyeceğim İçmeyeceğim Dediğiniz Şeyler

Sushi, sakatat türleri

-Sonsuz Tane Olsa Yiyeceğiniz Şey

Çikolata :D

-Çorbaların Kralı

Ezogelin

-Kahvaltıda Tercih Ettiğiniz Şey

Beyaz peynir

-Açken Ben

Çok sessiz biri olurum :D

-Bir Keresinde Yemek Yerken

Boğazımda kaldı ölüyordum :D

Bu mim için Hanesus arkadaşıma teşekkürler :)

Bende isteyen herkesi mimliyorum :)

Öpüldünüz.


Yorumlar

Yorum Gönder