Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : Bebak Zeytinyağlı El ve Vücut Nemlendirici Krem

bebak

Selamlar Blogcanlarım,
Bugün 4 blogger 1 ürün ile karşınızdayım :) Bu haftaki konuğumuz Bebak'ın yeni zeytinyağlı serisinden El ve Vücut Nemlendirici Kremi. Öncelikle bu kremi bize Bebak gönderdiği için teşekkür ederim. Eğer Bebak bu kremi yollamasa muhtemelen ben almazdım. Çünkü bana zeytinyağı kokusu çok ağır geliyor hatta neredeyse midemi bulandıracak seviyede ağır geliyor. Bu nedenle zeytinyağlı ürünler kullanmayı tercih etmiyorum.
Ama bebak bu tabumu resmen yıktı.



Kokusu çok ağır gelmedi ama şunu söyleyeyim kişiden kişiye bu değişebilir çünkü zeytinyağı normalde gerçekten ağır bir koku.

Şunu söyleyeyim tek negatif özelliği bu onun haricinde gerçekten çok güzel bir krem. Ben çantamdan ayırmıyorum. Güzel bir nemlendirmesi var yağlı bir his bırakmıyor.


Yeşil renkli bir krem bu değişik bir görüntüsü var ben görünce ilk şaşırdım ama çok sevdim beğendim hatta bitmek üzere ve ilk fırsatta alacağım bir ürün :)

Bu arada diğer kızların postlarını da okumayı unutmayın :)

İlke'nin blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Kuru elliler özellikle memnun kalacaktır bu kremden =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ellerim çok kuru bu yüzden çok memnun kaldım canım dediğin gibi :)

      Sil
  2. Daha önce hiç kullanmadığım bir ürün ama beğenilen bir bir marka sanırım denemeyi düşünebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda beğenilen bir marka haline geldi canım ben memnun kaldım ellerim kuru olduğu için tavsiye ederim :)

      Sil

Yorum Gönder