Ana içeriğe atla

Kemik Arkadaşım İçin Yapılan Blogger Çay Etkinliği

kemik arkadaşım

Selamlar Blogcanlarım,

Pazar günü bir etkinliğe katıldım. Bu etkinlik diğer katıldığım etkinliklerden daha farklıydı. Bu etkinlikden elde edilen gelir Kemik Arkadaşım yani sokak hayvanları yardım gönüllülerine verilecekti. Bu durum benim çok hoşuma gitti ve çok mutlu oldum bende bu yüzden katılmak istedim.

Çok eğlenceli ve zevkli geçen bu etkinliği sizinle paylaşmak istiyorum. 

Arnuvutköy'de çok güzel bir köşkde yapıldı bu etkinlik. Öncelikle belirtmeliyim ki köşke bayıldım :)

Fidan hanım beni çok sıcak kanlılıkla karşıladı evimde gibi hissettim. Herkes harika ve içtendi. Orada olduğum için çok mutluyum. 

Etkinliğin temel amacı sokak hayvanlarına, barınakda yaşayan dostlarımıza dikkat çekmekti. Etkinliğe gelen Kemik Arkadaşım (sokak hayvanları yardım gönülleri) hakkında daha detaylı bilgi edinmek isterseniz facebook sayfalarına bakabilirsiniz. 

Etkinlik detaylarına başlamadan önce her canlının mutlu bir hayat sürmeye hakkı vardır. Herkesin bu konuda duyarlı olması birlikte daha güzel bir hayat sürmemize neden olur :)

Hadi bakalım başlayalım etkinlik detaylarına bakmaya :)

kemik arkadaşım


Gittiğim zaman masa ve yemekler çoktan hazırlanmış misafirleri bekliyordu. Herşey çok düzenliydi çok güzel süslenmişti.


Bizim için resmen açık büfe kurmuşlardı çeşit çeşit yemek vardı. Hepsininde tadı harikaydı yapanların ellerin sağlık :) Tüm yemekler harikaydıı bayıldımmm resmen saldırdım :) Aşağıdaki tüm güzel salataları Fidan hanım kendisi yapmış :)




İşte bizi yemek'de yalnız bırakmayan sponsorlarımız :) Hepsi harikaydı ben aç gözlülük yapıp tabağımı doldurdum ve hemen yedim bu yüzden resmini bile çekemedim :)




Bu arada resimleyememişim ama çok lezzetli kıymalı, peynirli kol böreği ve su böreği vardı bu lezzetli böreklerin sponsoru Sarıyer Börekçisi. Onlara da bu cömert ürünleri için teşekkür ederim :)

Ayrıca Samsat firması bize çiğ köfte, içli köfte, kadayıf dolması ve cura tatlısı yollamışlardı. Ben bayıldım bol bol yedim :) Minyon tip olsamda baya baya yedim valla ^_^


El emeği göz nuru ürünlerle doluydu heryer incelemekde bakmakdan ve hayran olmakdan kendimi alı koyamadım. Bu ürünler kemik arkadaşım için satışa çıkarılmıştı. Çok ince bir düşünce bence :)



Yemekden sonra bizlere çok şirin kurabiyeler dağıttılar.  Ben yemeğe kıyamadım bile kemik şeklinde olan kurabiyeyi :) Bu güzel kurabiye için cake Factory teşekkür ederim :)


Etkinliğe katılan herkesin parmak izleri ve imzaları bulunan kemik arkadaşım'a hatıra amacıyla bir tablo verildi. Herkes tek tek parmak bastı bu tabloya ve imza attı bu bir nevi havyan dostlarımıza verdiğimiz bir söz anlamına geliyordu. 


Ve son olarak pasta yedik. Pastamızda etkinlik temamıza çok uygundu köpek şeklindeydi. Kesmeye kıyamadık resmen :) Bu pasta sevgili Anoush Bakery tarafında yapılmıştı. Ellerine sağlık :)  


Bu etkinlikde sponsorlarımızda bizi yanlız bırakmadı hadi bakalım benimle eve gelen cicilere :)

Hediyelerim ;



Coca Cola






Akarca Çiftliği
Doğadan


Alpro Puding



Hüsna'dan





www.ciftcideneve.com
Amir Teneke

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. bu güzel blog yazın için çok teşekkürler :)
    her zaman beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu güzel etkinlik için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ne kadar da güzel bir amaca hizmet ediyormuş bu etkinlik. Çok düşünceli bir proje gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten yapılış amacı çok güzel bende bu projeyi gerçekleştiren herkese teşekkür ederim

      Sil

Yorum Gönder