Ana içeriğe atla

3 Arkadaşım Dart Ödülüne Layık Görmüş Beni ^_^


Günaydınlar Blogcanlarım,

Bu sabah bir baktım beni güzel blogger arkadaşlarım ödüllendirmiş ve bende şartları hemen yerine getireyim dedim öncelikle beni ödüllendiren Hüzün Sarısı, Bornova74 ve Helleaven bloggerlarına teşekkür ederim :)

Bu ödülü almanın ve paylaşmanın belli başlı kuralları varmış öyle herşey kolay olmuyor :)

  • Sizi ödüllendiren blogun linkini paylaşmak
  • Ödülün fotoğrafını paylaşmak
  • 15 kişiyi ödüllendirmek.
Hadi benim bu ödülü vermek istediğim bloglara bakalım :)


Not: Muhtemelen yukarıda ödül verdiğim blogların çoğuna zaten ödül verilmiştir daha bir sürü bloga verip tüm blog listemi buraya dökmek istedim ama o kadar olmaz muhtemelen :) Aslında takip ettiğim tüm bloglar bu ödülü hak ediyor bence :)

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. canımsın benim :) :) en güzel ödüllere layıksın mmuah :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım bnm çok sağol :* :))

      Sil
  2. Şimdi farkettim canım benim , teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  3. Ben de seni mimledimmm =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder