Ana içeriğe atla

Neutrogena Misket Limonlu Peeling


Selamlar Blogcanlarım,

Bugün sizlere Gratis'in bayram indiriminden aldığım ve aldığım günden beri düzenli kullandığım Neutrogena'nın yeni serisinden misket limonlu peeling jelden bahsedeceğim.

Öncelikle bu serinin harika bir kokusu var misket limon ve mandalina kokularını içeren bu ürünü kullanırken kendinizden geçiyorsunuz harika ekşi ekşi bir koku.

Bu peeling'i diğer ürünlerden ayıran en önemli özelliği hergün kullanılabilir olması. Normal peelingler bildiğiniz üzere hergün kullanılmamalı. Hergün peeling kullanımı cildimize zarar verir ancak bu ürün hergün kullanılmaya müsait bir ürün. 



İçerisinde yeşil tanecikler var. Ürün içerisinde bulunan bu tanecikler çok sık yapıda ve diğer peeling taneciklerine nazaran daha büyük yapıdalar.
Önce gözünüz korkabilir bu ürün cilde çok zarar verir mi diye ama korkmayın. Bu tanecikler cildi tahriş etmiyor ve zarar vermiyor.


Bu ürün sıkılaşmış gözenek ve kusursuz görünümlü bir cilt vaad ediyor. Ben her gün olmasada bir gün var bir gün yok olarak kullandım.
En sevdiğim özelliği cildi germiyor, kurutmuyor. Normalde içerisinde salisilik asit olan her ürün cildimi aşırı derecede gere ve kurutur hemen nemlendirici sürme ihtiyacı duyarım ama bu üründe öyle olmalı hatta aksine kullandıkdan sonra cildim yumuşacık oldu.
Herhangi bir alerjik reaksiyona yada tahrişe neden olmadı.
Severek kullandığım ürünler arasına girdi bu ürün sizlerede tavsiye ederim :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Harika bir inceleme olmus canim, ellerine saglik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  2. yaa limonlu olan her şeyi seviyorum ilk fırsatta deneyeceğim bu peelingi teşekkürler post için ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu şahane bende limonlu kokulara bayılırım :) <3

      Sil
  3. Ya arkadaslar bende kullandım ama yüzüm sivilce doldu hiç benim gibi olan varmı aranızda ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder