Ana içeriğe atla

Müzik Mimi ^_^



Selamlar blogcanlar,

Canım arkadaşım İlke beni mimlemiş bende zaman kaybetmeden hemen cevaplayayım dedim hadi başlayalım :)


1- Müzik dinlediğinde aklına gelen tek kelime?

Aşk

2- Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da dinlemeye ara verdiğiniz?

Hiç olmadı bugüne kadar

3- Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı var mı? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğiniz türden?

Sezen Aksuya bayılırım ama hiç posterini falan asmadım :)

4- Kitap okurken müzik dinler misiniz?

Dinlemem

5- Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?

Genelde pop dinlerim :)

6- Asla dinlemem dediğiniz tarz var mı?

Ağır metal hiç denlemem rock müzikden de pek hoşlanmam :)

7- Şarkıcı olmak isteseydiniz kim olurdunuz?

Şarkıcı olmak istemezdim ama illa olacaksam Ajdan Pekkan olup hiç yaşlanmayayım derdim :)

8- İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi neleri değiştirmek isterdiniz?

İmkanım olsaydı eğer müzik, dans yada oyuncluğun meslekden sayılmasını, insanların beyinlerindeki boş iş algısını ortadan kaldırmak isterdim 

9- Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?

Geçen bu soruyu bende kendime sordum ama yok :)

10- Tv lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlar hakkında ?

Bu tarz programlardan hoşlanmıyorum hatta nefret ediyorum 

11- Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?

Kim söylerse söylesin ama bence Hande Yener eski tarzına geri dönsün :D

Bende,
bloglarını mimliyorum :)

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. ben de mimlemiştim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta senin mimide cevaplayacağım canım :)

      Sil
  2. Okurken cok zevk aldım :) cok güzel sorular emek verıp cevapladıgınız ıcın tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl okuduğunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder