Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : Maybelline Master Duo Eyeliner


Selamlar Blogcanlarım,
Pazartesi gününe 4 Blogger 1 ürün yazı dizimiz ile postumuz ile merhaba diyoruz. Bu seferki konuğumuz Maybbeline markasının Master duo eyeliner. Bu eyelinerı ben Gratis'in bayram indiriminden almıştım. Eyeliner kullanmayı çok seven ve makyajımda eksik olmayan biri olarak bu eyelinerı da aldığım günden beri kullanıyorum ^_^
Diğer eyelinerlardan çok farklı bir ucu var.




Resimde çok belli olmasada eyeliner yuvarlak uçlu bir fırçaya sahip. Bir tarafı ince bir tarafı kalın uçlu. Bu sayede hem kalın hemde ince eyeliner sürebilirsiniz! Sürebilirsiniz diyorum ama tabi sürmek el alışkanlığı istiyor. Biraz alışması zor bir ucu var.


Yoğun sonuç verdiğini 24 saat kalıcı olduğunu iddia ediyor.  Kalıcığılı çok güzel ama renk vermesi beni tatmin etmedi ne yazıkki.


Gördüğünüz gibi hem ince hem kalın uygulama yapabiliyoruz. Ama benim için uygulama yapması biraz zor geldi. Akma yada bulaşma yapmaması sürüldüğünde hızlıca kuruması beğendiğim özelliklerinden ancak başka eyelinerlar ile karşılaştırdığımda beğendiğim bir ürün olmadı beni tatmin etmedi kısaca bir daha alacağımı sanmıyorum.
Ben indirimde 8 tl gibi bir fiyata aldım.

Diğer blogger arkadaşlarımın yazılarını okumadan geçmeyin :)
İlke'nin blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.

Öpüldünüz.

Yorumlar