Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : Avon Ultra Color Bold Ruj


Günaydın Blogcanlar,
Bugün ki postumuz çok sevdiğimiz 4 blogger 1 ürün. Ve konuk ürünümüz Avon'un yeni serisi Ultra Color Bold ruj.
Bende ki rengi koyu fuşya gibi. Rujun adı 'Extreme Mauve'.
Avon bu seriyi; "Avon'un gelmiş geçmiş en cesur ruju Ultra Color Bold ile tanışın! Saatlerce kalıcı renkler için tek katta tam kapatıcılık sağlayan Ultra Color Bold ile her rujda %50 daha fazla renk pigmenti." diyerek piyasaya sundu ve çok iddialı bir giriş yaptı. Tabi bizde kızlar olarak dayanamadık bu sipariş verdik. Hadi bakalım benim yorumlarım neler :)



Avon Bold serisinde hemen hemen herkese hitap edecek renkler var. Bu seride sanki koyu tonlar ön planda. Zaten biliyorsunuz kışında gelmesiyle koyu tonlar çok fazla kullanılmaya başlandı hatta siyah ruj bile çıktı bu sezon :)


Mat olmasına rağmen parlak bitişli bir ruj bendeki rengi. Diğer renkleri bilmiyorum ama blogger arkadaşlarımdan gördüğüm kadarıyla hepsi böyle. Bu nedenle özel günlerde olsun günlük hayatta olsun kolaylıkla kullanabileceğimiz renkler.
Rujun sürümü yumuşacık, tek katta tüm rengi dudaklarınıza veriyor.
Koyu renkler olduğu için dikkat etmenizi önerrim dudak çevrenize bulaşırsa hoş bir görüntü ortaya çıkmıyor :)
Eğer birşey iyip içmezseniz kalıcılığı gayet güzel.
Dudak çizgilerine dolmaması beni en çok mutlu eden özelliği. 

Bendeki duruşu aşağıdaki resimdeki gibidir.  Resimler flashsız çekilmiştir ama ne yazıkkı tam olarak renklerini yansıtamadım göründüğünden daha güzel bir rengi var.


Benim yorumlarım bu şekilde siz nasıl buldunuz bu ürünü ?
Bu arada diğer kızların yazılarını okumayı unutmayın ^_^

İlke'nin blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Renk çok hoşmuş, her mevsim her anda kullanılır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende rengi beğendim :)

      Sil
  2. Canım ellerine sağlık senin rengin çizgilere dolmayan demek. Yazımda da dediğim gibi bi sorun renkten renge değişiyor. Sendeki rengi çok beğendim güle güle kullan balım :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bebeğim :) Evet renkten renge değişiyor demekki canım çünkü bende çizgilere dolma gibi bir problem yaşamadım :)

      Sil
  3. Ben de bu yeni seriyi beğendim. Kırmızı ruj aşktır :) diye düşünenlerdenim :) red extreme almıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek kırmızı kullanamıyorum ya kendime yakıştramıyorum :)

      Sil
  4. Rujun rengi tenine yakışmış bence:) Güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benimm yakıştırmana çok sevindm :)

      Sil

Yorum Gönder