Ana içeriğe atla

Wet'n Wild Comfort Zone Palet İncelemesi


Cuma gününden selamlar blogcanlar,
Yaşasın Cuma modunda ilerleyen bir gün benim için :) Instagram'dan beni takip edenler bilir geçen gün yeni açılan Gratis mağazasında sonunda aradığım Wet'n Wild Comfort Zone paleti buldum. Ayy yok Mehtap biz seni instagramdan takip etmiyorum diyorsanız lütfen edin canlarım etmek için tıktık.

Aldığım bu paleti ben alır almaz mıncıkladım dayanamadım ve hazır mıncıklamışken sizlerlede paylaşayım dedim. Hadi bakalım başlayalım ürünü incelemeye.




Far'ın içindeki renkler çok güzel hepsine bayıldım. Çoğu bende olmayan farklı renkler. Ancak paletdeki tüm renkler sedefli farlardan oluşuyor bu nedenle biraz daha özel gün makyajlarında kullanılabilir renkler tabi bence :) Ben günlük makyajımda abartıdan uzak durduğum için çok tercih etmeyeceğim renkler.

Ürünün arka kısmında renkleri nasıl kullanabileceğimize dair ipuçları koymuşlar ama ben ilgilenmedim açıkcası zaten ürünün tam ortasına koyulan şu beyaz barkod olayınada gıcığım yani hala buna nasıl bir çözüm bulamadılar şaşıyorum.

Palet plastik, sağlam olmayan bir ambalajdan oluşuyor. Çantaya atılabilen bir palet değil, farların yapısı çok yumuşak bu nedenle parçalanmaya çok müsait.

Yukarıdaki resimde paletin sol tarafındaki farların swatchları var. Ben en çok bu farda pembe tonlarında olan üstten ikinci farı kullandım gölgelendirme içinde mat kahverengi far tercih ettim böylelikle günlük makyajımda da kullanmış oldum.  


Yukarıdaki resimde far paletinin sağ tarafındaki farlar. Renkleri ne yazıkki tam yansıtamadım ama resimdekinden çok çok daha güzel renkleri.
Yukarıdaki resimlerde far bazı kullanmadan renkleri swatchladım, baz kullanıldığında daha canlı daha yoğun renk veriyorlar.
Pigmentsayonu bu fiyata göre çok iyi ben far bazı kullandım hep böylece beni tüm gün idare eden bir kalıcılık yakalamış oluyorum.
Fiyatı 19,50 Tl bu fiyata bende gayet alınabilecek bir ürün.
Ben hiç pişman değilim :)
Siz bu ürünü bulabildiniz mi :)

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. bende daha yeni aldım bu ürünü tatlım dediğin gibi günlük olarak bana da göre değildi daha çok özel günler için tercih edilebilecek bir üründü ben beğendim renkleri çok güzel özellikle pembe tonlardaki renk var bir tane o çok güzel günlük olarak tercih edilebilecek bir renk ve senin için sevindim bu ürünü bulmana güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende güle güle kullan canım evet özel günler için daha uygun bencede :)

      Sil

Yorum Gönder