Ana içeriğe atla

Blog Tasarımı | Bunlarda İlginizi Çekebilir Eklentisi

Bunlarda İlginizi Çekebilir Eklentisi

Selamlar Canlar,

Bloguma bunlarda ilginizi çekebilir eklentisi ekledim belki fark etmişsiniz dedim ben blogcanlarıma neden anlatmıyorum hemen postunu hazırladım sizler için 10 dakka içinde sizde sitenize bu eklentiyi ekleyebilirsiniz.

Adım adım anlatmaya başlıyorum :)


bu siteye giriyorsunuz. Aşağıda resimde gördüğünüz alanları dolduryorsunuz.

Bunlarda İlginizi Çekebilir Eklentisi

Adım 2: Bilgileri doldurdukdan sonra Get Widget butonuna tıklıyorsunuz. 

Bunlarda İlginizi Çekebilir Eklentisi

Karşınıza yukarıdaki gibi bir sayfa çıkıyor bu sayfada neler yapılması gerektiği söyleniyor. Bu sayfada yukarıdaki ilk satırda Install Widget linki var buna tıklıyorsunuz.

Bunlarda İlginizi Çekebilir Eklentisi
Adım 3: Sizi blogger panelinize yönlendiriyor bu linke tıkladığınız zaman bu sayfada Widget Ekle butonuna basıyorsunuz ve karşınıza blogger panelinde yerleşim sayfası çıkıyor.

Bunlarda İlginizi Çekebilir Eklentisi

Linkwithin gadget'ini alıp Blog kayıtları bölümünün altına sürüklüyorsunuz ve Düzenlmeyi kaydet dediğiniz zaman ta ta tammmm :)


Bunlarda İlginizi Çekebilir Eklentisi

Eklentimiz blogumuzda yerini aldı :) 
Photobucket

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. en kısa zamanda cevaplayacağım tatlım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler anlattığınız şekilde bloga ekledim, eklentinin çalışması için paylaşımlarda etiketleme mi yapmak gerekiyor, yoksa otomatik olarak benzer paylaşımlara göre mi görünecek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etiketlere göre görünecektir tam olarak alt yapıyı bilmiyorum ama bence öyle :) Bu arada işinize yaradıysa çok sevindim :)

      Sil
  3. Merhaba iade-i ziyarete geldim iyi ki de gelmişim :) Bu postunuz çok işime yaradı çok kolay bir şekilde ekledim şimdi :) Teşekkür ederimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaramasına çok sevindim gerçekten hoşgeldiniz :))

      Sil
  4. yaaa ama bu harika oldukiii saol canımmm (:

    YanıtlaSil
  5. Ben de yaptım ki çok sağol canım farklı bir yerden denedim olmamıştı işime yaradı teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaramasına çok sevinidm canım bnm :)

      Sil
  6. Sayende benim de artık blogumda bu eklenti var :) Çok teşekkürler. Açıklamanın da anlaşılır olması çok güzel olmuş. Çok kolay oldu yapması.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım işine yaramasına çok sevindim gerçekten :)

      Sil
  7. Canım çok teşekkür ediyorum bu güzel bilgiler için ben de bloguma ekledim hemen sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım güzel günlerde kullan :)

      Sil
  8. canım ya yapıyorum fakat resim çıkmıyor neden acaba biliyormusun??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım resmin linki yanlış olabilir onu bir kontrol et istersen

      Sil

Yorum Gönder