Ana içeriğe atla

Blog Tasarımı | Tarayıcı Sekmesine İkon Ekleme



Selamlar,


Bir blog ipucu postu ile merhaba diyorum size :) Şimdi bugün sizlere tarayıcınızın sekmelerinde görünen ikonların nasıl eklendiğini anlatacağım yapmanız gereken çok basit seçtiğiniz ikonu eklemek için Blogger -> Yerleşim sayfasına giderek Sık Kullanılan Simge (Aşağıdaki resimde kırmızı çerçeve içine alınan yer) düzenle diyorsunuz ve istediğiniz iconu yüklüyorsunuz.



İşte bu kadar basit :)
Sizin için bir kaç ikon seçtim beğendiklerinizi alabilirsiniz :)
p.s:  Hemen resim yüklenmeyecektir biraz zaman geçince kendi kendine görüldüğünü anlayacaksınız :)










Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Yaptım olmadı :D :D hehhehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuştur canım ama hemen çıkmıyor geç yükleniyor galiba ama çıkcaktır :D

      Sil
    2. heheeheh tamam canım ayrıca teşekkür ederimmmm (:

      Sil
    3. Ne demek canım benim :)

      Sil
    4. Bide şu facebook instagram vs.. ikonları ile ilgili bir yazı gelse seninkiler çok tontik ben bakındım bulamadım (: yani diyorum wuuuuhuuu nasıl olur ^_^

      Sil
    5. En kısa zamanda gelecek canım bnm yazısını hazırlamam lazım :)

      Sil
  2. Ben de yapmıştım bundan güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Bence sen direkt derslere başla :) abonesi oluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhah teşekkürler bunlar ders gibi işte :D

      Sil
  4. aaa harika, hemen deneyeceğim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaramasına çok sevindimmm ben teşekkür ederim :)

      Sil
  5. yaa canım ya harikasın sen amaa :) bayıldım buna hemen yaptım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende harikasın tatlımmm :) Güle güle kullan o zaman :)

      Sil
  6. Bir bilgisayar programcisi olarak sadece kodlar ile yapimini biliyordum bu yazin cok bilgilendirici olmus xok tesekkur ederimm blogumu tekrar kullanmaya basladigimda bu soyledigini deneyecegim ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olduysa ne mutlu canım benm :) Bende bilgisayar mühendisiyim ayrıca meslektaş sayılırız ;)

      Sil
    2. Aa ne kadar guzel ben de muhendislige tamamlamayi dusunuyorum nasil cok zor mu 🙀

      Sil
    3. İş hayatı daha zor bunu çok net söyleyebilirim :) Ama tabi okulda biraz zorlamıştı beni :)

      Sil

Yorum Gönder