Ana içeriğe atla

Bir Acayip Mim ^_^


Pazartesi gününden selamlar herkese, şuan çok kötü Pazartesi sendromu yaşıyorum her yanım ağrıyor deli gibi uykum var içimde kötü bir his... Neyse sizinde içinizi karartmadan Cadının İkizi blogunun tatlı blogger'ı çok güzel bir mim başlatmış benide mimlemiş çok zaman kaybetmeden bende cevaplayayım dedim :)

*Son bir ayınızı özetleyin iyisi kötüsü en neşeli olduğunuz ya da en berbat gününüzü..Ne paylaşmak istiyorsanız yazın gitsin bugün :)

Son bir ayım aslında güzeldi tatile gittim gezdim eğlendim. İstanbuldan uzaklaşmak iyi geldi ama Ağustos ayının son günleri havadan mi bilmiyorum iyice içimi kararttı, moralimi boz. Sürekli uyuma isteği ve tembellik var üzerimde.

En güzel ve en berbat diye ayıracağım ne yazıkki bir gün olmadı hayatım bu aralar çok monoton bu nedenle enleri yaşamıyorum artık..

Ayy İlken bu postu görse nerden mimledim bu kızı diyecek eminim buna :)

Melankolik ruh hali içinde biriyim işte bu aralar :)

Bende cevaplamak isteyen herkesi mimliyorum :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Monotonluk en iyisiymis denilen zamanlar da oluyor gercekten. Bosver siradan gecsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan biraz heyecan istiyor ama bazen hayat gereğinden fazla monoton oluyor :)

      Sil

Yorum Gönder