Ana içeriğe atla

Mini Alışveriş | Sephora & Flormar


Selamlar,
dün küçük bir alışveriş yaptım ve bunları hemen sizlerle paylaşayım dedim. Flormar bilindiği üzere yeni ürünler piyasaya sundu özellik göz makyajı üzerine satışa çıkan bu seride kaş ürünlerine ağırlık verilmişti bende bu ürünlerden bir tane hemen kaptım. Flormar yollamadı bende kendim aldım yapacak bişi yok :)


Birde Sephora'ya uğradım Clinique markasının deneme boyu tonigini çok sevmiştim gidip tam boyunu aldım ve yüz temizleme fırçası aldım ihtiyaçlarımı aldım diyebilirim yani :) Gereksiz para harcamadım canımmmm :) (YALAN ! ^_^)


Clinique Anti - Blemish Tonik : 69 TL
Sephora Yüz Temizleme Fırçası : 14 TL
Flormar Kaş Jeli : 12,5 TL
Küçük gördüğünüz köpiş ise kasada satılıyordu dus jeli : 1.5 TL
Diğer küçük kutu ise Yves Saint Laurent markasının bir maskesi ama adını unuttum denemem için verdi görevli bayan :)

İşte benim aldıklarım bu kadar :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. aldıklarını güzel günlerde kullan tatlım :)
    sephoranın yüz temizleme fırçası nasıl? kılları sert mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benimm :)

      Kılları sert değil canım gayet yumuşak kullanırken can yakmıyor ilk kullanım izlenimlerim bunlar şimdilik :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım benimm :)

      Kılları sert değil canım gayet yumuşak kullanırken can yakmıyor ilk kullanım izlenimlerim bunlar şimdilik :)

      Sil
  2. ilk sephora çıkartmamda gidip alıyorum o zaman :) teşekkür ederim canım :*

    YanıtlaSil
  3. Köpecik çok tatlı ki :)
    Bayanların aldığı her şey ihtiyaçtır :)
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede katılıyorum sana :D Evet çok tatlıı :)

      Sil

Yorum Gönder