Ana içeriğe atla

Buse'nin Çantasının İçinde Ne Var ?

   
Cuma gününden herkese bol öpücükler sevgili blogcanlarım. En sevdiğim günün Cuma olduğunu bilmeyen yoktur muhtelemen değil mi :) Bugün çantanın içinde ne var postlarının yenisi ile karşınızdayım. Sevgili blogger arkadaşım Buse bize çantasının içindekileri gösterdi hadi hep beraber bakalım Buse'nin çantasının içinde ne varmış ^_^
------------------------------------
 Herkese merhabalar değerli my little mascara blogunun kıymetli izleyicileri ve değerli arkadaşım mehtap :) Ben  taktakıştır & giy yakıştır bloğunun kurucusu nagehan buse...Mehtap konuk yazarlık için harika bir konu seçmiş ve ben çantalara bayılan biri olarak bu etkinliğe katılmamak olmazdı ve hemen mehtap'a mail gönderdim konuk yazarlık için bana yerin var mı diye mehtapta sağolsun beni kırmadı kendisine çok teşekkür ederim kendisini çok beğeniyorum ve çokta severek takip ediyorum çok tatlı ve başarılı bir blogger :) ve gelelim benim çantamın için de ne var yazıma?? Başta bunu söylemeliyim ben büyük çantalara bayılıyorum bavul gibi olacak çanta dediğin ve evet bende bir michael kors çantası hastasıyım :) Benim çantamın içinde genelde en çok ihtiyacım olacak şeyler tabii bunlar da cüzdan,telefon,kulaklık,makyaj çantası vb...Çantamın görünüşü bu şekilde resimler biraz bulanık oldu her nedense bende bilmiyorum kusuruma bakmayınn..



Rengi çok güzel tarif edemediğim bir rengi var füme rengi desem biraz da koyusu olacak füme renginin ve içindekilere gelelimm :)
 Bir şeyi unutmuşum resim için de yanımda asla asla olmazsa olmazlardan biri de naneli sakızdır mentos,vivident hiç fark etmez naneli olsun yeter malesef yanımda her daim olmalı çünkü yola çıkınca özellikle arabaya binince midem bulanıyor..O yüzden ne yazık ki sürekli naneli sakızla çözüm bulabiliyorum..
Çantamın için de saat mutlaka olmalı sebebi ise bir yere gitmeye hazırlanırken her seferinde saat takmayı unutuyorum..O yüzden çareyi yanımda taşımakla buldum..Yol da aklıma gelince hemen çıkarıp takıyorum :) Ayrıca ben ne zaman gözlüğümün kabını yanıma almazsam gözlüğümün kırılacağı tutar o yüzden kabını yanıma alırım hepp..Anahtarlığım ve konak kemeraltında baya bir dükkanı olan eyfel parfümeriden de bir parfümüm var..Daha sonra antibakteriyel ıslak mendilim malum bakteriler çok her yerde sonra ise bir yara bandım ve ağrı kesicim hep yanımdadır..
ve bir diğeri ise olmazsa olmaz makyaj çantam gün içinde makyajım dayanmıyor bazen bende çok az kullandığım ürünleri yanıma alıyorum..Lafera allık,very me renklendirici,essence çilekli lip gloss,xp göz kalemi lumi tek kullanımlık fondöten,fem cilt nemlendirici kremi,jour d'hermes eau de parfümü ve bir allık bir de kaş/kirpik fırçası yanıma aldığım ürünler de bu şekilde..
Benim çantamın içindekiler bu şekildeydi umarım beğenmişsinizdir..Ve mehtap'a tekrar beni konuk yazar olarak kabul ettiği için teşekkürler ve siz değerli izleyicilere de yazımı okumadan izlediğiniz için çok teşekkür ederim bloguma ulaşmak için taktakıştır & giy yakıştır 
 iyi hafta sonları dilerim şimdiden hoşçakalın :)
------------------------------------

Bu senin çantasının içindekiler çok şirin değil mi :) Buradan ona çok teşekkür ediyorum çantasındakileri bizimle paylaştığı için Buse'nin bloguna bir göz atın derim çok güzel postları var :)

Eğer sizde konuk yazarım olmak isterseniz
mylittlemascara@gmail.com
adresine mail atmanız yeterli :)

Öpüldünüz

Yorumlar

  1. canım benim güzel sözlerin için çok teşekkür ederim :) konuk yazarım olduğuna çok memnun oldum teşekkürler beni kırmadığın için çok öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım benim bende çok memnun oldum sevgiler öptüm :* :)

      Sil
  2. Teşekkürler canımmm :) En kısa zamanda cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder