Ana içeriğe atla

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Pazar gününden selamlar,
Bugün sizlere Garnier markasının kusursuz makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim. Makyaj temizleme suları Bioderma ile en çok kullanılan ve talep gören ürünler haline gelmeye başladı. Bunun en başlıca nedeni çok kolay makyajı temizleyebiliyor olması. Biz bayanların işini kolaylaştırıp, gece rutinimizi hızlandıyor olması bu tarz ürünleri almamızı sağlıyor.

Son dönemde Garnier bu kusursuz makyaj temizleme suyunu piyasa çıkardı. Garnierin bu ürünü Makyajı temizliyor, cildi arındırıyor ve cildi rahatlattığını söylüyor. Bende sırf merakımdan gidip bu ürünü aldım.




Kocaman 400 ml bir şişesi var üzerinde yazana göre 200 kez kullanılan bir ürün. Bu ürün makyajı güzel temizliyor çok fazla makyaj kalıntısı bırakmıyor. Baya bereketli bir ürün tek makyaj temizleme pamuğu ile zorlarsanız iki gözünüzdeki makyajıda temizleyebilirsiniz ama bence bu çok hijyenik olmaz :)
Kokusuz yani parfümsüz bir ürün kendisi ve buda tabiki artı özelliği. Aç-kapa kapaği ile ürünün fazla dökülmesi engellenebiliyor. Bu sayede ürün israfından kurtulmuş oluyorsunuz.
Cildimde herhengi bir alerjik duruma neden olmadı. Siyilce yada beyaz noktalar oluşturmadı.Ancak benim gözlerimi çok yakan bir ürün, bu nedenle kullanamıyorum. Kullandıkdan sonra resmen ağlıyorum :)



Ürünü kullandıkdan sonra cildimin temizlendiğini pek hissedemiyorum. Cildimde ferah bir his bırakmıyor. Bilmiyorum ne demek istediğimi tam olarak anlatabildim mi?
Cildimde yeterince temizlenmiş his bırakmaması ve gözlerimi çok yakması nedeniyle tekrar tercih etmeyeceğim pek sevmediğim bir ürün kendisi.
Siz ne düşünüyorsunuz bu ürün hakkında sevdiniz mi ?
Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. bende beğendim ama çok değil makyajımı temizledikten sonra aynı senin gibi iyice temizlenmemiş gibi hissediyorum ve maybelline eyeliner'ını çıkarmaya gücü yetmiyor :) çok öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullandığım eyeliner'ı iyi çıkardıd çok göz yakıyor canım :) Bende öptüm :*

      Sil
  2. Bu ürünü kullanmadım ama en beğenerek kullandığım diadermine kusursuz makyaj temizleme suyu olmuştu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bende diadermine görmüştüm bir daha ki sefere onu deneyeceğim ozmn cnm sağoll :)

      Sil

Yorum Gönder