Ana içeriğe atla

Kantaron Yağı Deneyimlerim


Selamlar Blogcanlar,
Bugün sizlere yaklaşık 2-2.5 aydır düzenli kullandığım ve gece cilt bakımı rutini haline getirdiğim bir ürün olan Kantaron Yağından bahsetmek istiyorum.
Cildimde sivilcelerden bana hatıra kalan sivilce lekelerim ve çillerim yani güneş lekelerim vardı bu nedenle internette devamlı bir araştırma halindeydim.
Herkes kantaron yağını cilt yaralarının iyileşmesi, yara izlerinin ve cilt lekelerinin giderilmesi için doğal bir cilt bakım ürünü kantaron yağını tavsiye ediyordu.
Bende alayım diye uzun zaman düşündüm ama fırsatım olmamıştı. Ayvalık Cunda adasında gezerken doğal ürünler satan bir mağazaya denk gelince organik kantaron yağını gördüm ve hemen aldım :)
Bayada uygun bir fiyata aldım hatta yanlış hatırlamıyorsam 5 tl gibi bir fiyattı.
Aldığım günden beri geceleri düzenli kullanıyorum ve gelelim yorumlarıma.
Ben doğal yağları geceleri kullanıyorum bunun en büyük nedeni doğal yağları kullandıkdan sonra güneşe çıkması önerilmiyor cilt lekerine neden olma ihtimali var diye.

Sivilceden hatıra kalan koyu lekelerimin neredeyse tamamını geçirdiki bu benim için bir mucize :))
Çillerimin ise renğini açtığını düşünüyorum ama kaybolma olmadı.

Kısaca ben gerçekten çok memnun kaldım iyiki almışım ve kullanmışım diyorum.
Bu arada ben bu ürünü avucumun içerisine bir iki dalga döküyorum ve tüm yüzüme tampon yapar gibi uyguluyorum.
Bende yağ butonlarına neden olmadı, alerjik reaksiyonda göstermedi ve ekstra sivilceye neden olmadı.

Benim eğer bu şekilde bir probleminiz varsa kullanmanızı tavsiye ettiğim doğal bir ürün.
Bu arada şunu söylemeden geçemeyeceğim, herkesin cilt yapısı farklıdır. Bende olumlu etkiye neden olan bir ürün sizin için aynı sonuçlar doğurmaya bilir bu nedenle temkinli olmanızda fayda var :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Kantaron yağı tam bir mucize, bu faydalı paylaşımınız için teşekkürler. Bende bir anımı anlatmak istiyorum. Yaz tatilinde kaynar suyun gazabına uğrayan tenimin düzelmesi adına doktorlar bile ümitsizlerdi. Güre'de tatil yapıyorduk. Kaz dağlarından kantaron yağı alıp sürmeye başlamıştım yarama. Ve 15 günde yarayı bırakın lekesi bile kalmadı Kantaron sayesinde. Sivilcelere yarayabileceğini hiç düşünmemiştim. Hemen deneyeceğim. Tabi bu yağların gerçek olması çok önemli. Organik olduktan sonra mutlaka faydası olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa gerçekten bu işte tam bir mucize olmuş canım çok geçmiş olsun Allah bir daha göstermesin. Organiğini bulursan herşey faydalı ama organik hiçbirşey kalmadı ne yazıkki :/

      Sil
  2. Harika bir bilgi Teşekkürler :) ama organik icin 5lira ucuz degil mi ya . ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım benim :) Bu arada bize göre çok ucuz geliyor ama üretim yerinden direk alınca norma bir fiyat Ayvalık zaten doğal ürünlerin mekanı olduğu için saf zeytinyağı falanda baya uygundu :)

      Sil
  3. Kantaron yağının yanık yarasını iyileştirdiğini ben de gördüm,şahit oldum. Ama cilt lekelerine etkisini bilmiyordum. Ben organik üretim yapan bir bayan ile tanıştım Facebook'ta ve bana ely apımı kantaron yağından göndermişti. Blogumda da bahsetmiştim hatta. Çok teşekkür ediyorum bilgilendirdiğiniz için :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım faydası olursa ne mutlu bana :) Eğer organik ürün bulabiliyorsanız çok şanslısınız gerçekten çünkü artık organik ürün bulmak çok zor :(
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder