Ana içeriğe atla

Perşembe Ojesi #3



Perşembe akşamından herkese selamlar,

Biliyorum biliyorum yine geç yazılmış perşembe postu ama ne diyoruz geç olsun güç olmasın :)

Perşembe ojesi köşemde sizler için Flormar'ın Matte serisinden bir oje göstereceğim biliyorum bu seri eski bir seri ama hala satışı var ve benim sevdiğim bir seri.



Tırnaklarımdan 1 kat Flormar M05 numaralı oje var matte serisinin renkleri çok güzel iyi hoş ama kalıcılığı çok kötü hemen soyulmaya başlayabiliyor bu nedenle ertesi gün ojenizi değiştirmek zorunda kalabiliyorsunuz. Bunun haricinde tek katta renk vermesi ve hızlı kuruması benim için harika :)



Böyle sade sade olmaz diyerek bir kaç deneme yapayım dedim ve yanına hologram bir oje olan yine Florma'ın 392 numaralı Hologram Silver ojesini seçtim sizin için.

Bu ojeyi tırnak uclarıma french yapar gibi sürdüm ama ancak yüzük parmağımın tamamına uyguladım. Ne kadar ışıltısını resimlerde tam yakalayamasamda benim hoşuma gitti umarım sizde beğenmişsinizdir.
Bu arada bu hologram oje süper ama çıkarması biraz eziyet bilginiz olsun :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Ojenin rengi gerçekten çok hoşmuş, böyle bir renk arıyordum bir ara. Bu arada blogunuzu etkinlik aracılığı ile gördüm bende beklerim:)

    http://burchins.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz iyiki geldiniz :) Bende geleceğim tabiki :)

      Sil

Yorum Gönder