Ana içeriğe atla

Daha Gür ve Uzun Saçlara Kavuşmanın Yöntemini Buldum



Daha Gür ve Uzun Saçlara Kavuşmak

Selamlar Canlar,

Ben uzun süre saçlarımdan çektim neden mi çok ince telli, toplayınca tüy gibi olan çok az diye annesi sürekli erkek çocuğu gibi kestirmiş saçları olan biriydim ben. 
Hiç sokakda görüğüm sarı, kıvır kıvır olan uzun saçlı kız çocuklarından olamadım. Zaten esmer olduğum için 1-0 yenik başladım bu duruma :)
Birde çok az saçı olan biri olduğumda hop hemen maçı kaybettim ^_^

Sonra tabi büyüdüm ve bu duruma dur demek istedim benimde belimde saçlarım olsun rüzgarda uçuşsun istedim.
Tamamdır acıtasyon aşamasını geçiyoruz :)

Neyse araştırdım araştırdım ve çaresini buldum. Şimdi vazgeçilmez bir saç bakımım var :)


Nedir mi ?
Bemiks Ampül, Bepanthen ampül ve Evigen ampul.
SSK'nin karşılağıdı hiç bir ücret vermediğiniz bu 3 ilaç gerçekten benim saçlarımın dopingi.
Ben 600 ml olan Elidor normal şampuanımın içerisine her birinden 1 ampül kırıyorum ve iyicene çalkalıyorum.
Her duşta bu şampuanı kullanıyorum normal saçımı yıkar gibi yıkıyor ve duruluyorum.

Daha Gür ve Uzun Saçlara Kavuşmak

Bu ampülleri içine katınca kokusu biraz değişiyor rengi sararıyor. Ama ben kokusunu beğendiğim bir saç kremimi son aşama olarak kullanıyorum.
Koku kesinlikle saçlarınıza sinmiyor merak etmeyin.

1 paket şampuna katıyorsam diğer pakete katmıyorum yani yaklaşık 1 ay kullanıyorsam 1 ay kullanmıyorum.
Neden diye sorarsanız aynı ürünü ve ilacı devamlı kullandığınızda verdiği sonucunda gitgide azaldığını dşünüyorum.

Peki benim saçlarım nasıl mı?

İşte aşağıdaki gibi belime kadar uzanan saçlarım var :)

Ve ayrıca yeni çıkan bebek saçlarım var :) Saçlarım dökülmüyor dersem yalan olur ama o tomar tomar dökülme problemini yaşamıyorum ve de üstüne yeni saçlar çıkıyor :)

Daha Gür ve Uzun Saçlara Kavuşmak

Bu ilaçları sağlık ocağına giderek yazdırabiliyorsunuz ve hiç ücret ödemiyorsunuz.
Deneyen var mı bu yöntemi ?

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. oooooo nooooo gerçektenmi (: ben sinameki kürüne başladım ama o bitince buda aklımda olsun inşallah benimkilerde uzar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş uzar canım o kürüde duydum etkili diyorlar :)

      Sil
  2. eczaneye uğramam şart oldu bu tarif üzerine şimdi :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğra uğra canım gerçkten yeni yeni saçlar çıkıyor çok mutluyum ben :))

      Sil
  3. Hemen eczaneye gidip alacagim dogum sonrasii :)))

    YanıtlaSil
  4. İlk defa sizd n öğrendim. Hemen bir yere not ediyorum. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa inş işinize yarar o zaman ben teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bu ara hem seboraik dermatit hem tutam tutam dökülen saçlar sonucunda kel kalacağım sanırım.Tam da çareler ararken ne iyi olmuş yazmanız.Üstelik bu formülü birkaç sene önce kullanmıştım.Ama insan unutuyor.Hatırlamama yardımcı olduğunuz için teşekkürler.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek inş dökülme probleminiz ortadan kalkar :) Faydası olduysa ne mutlu bana :)

      Çok geçmiş olsun.
      Sevgiler

      Sil
  6. Ben bunu yapıyorum zaten saçlarım uzuyor ama dökülüyor. Biotin diye bir şey duymuştum bu hap. Ama bazılarında sivilce problemi yapıyormuş...
    Bir de saçları uzatan maske oluyor 2 haftada bir bu ampullerden birer tane bir yumurta zeytinyağı saçta bekliyor 1 saat kadar saça hem hacim kazandırıyor hem de dökülmesini önlüyor... :) istersen içine badem yağı ve sarımsak yağı da koyabilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde dökülüyor tabi ama normal seviyede canım aşırı dökülme problemim yok. Ben maskelerde uğraşamıyorum sıkılıyorum kafamda birşey varken :)

      Sil
  7. Biotin haplari da cidden sac uzatma ve güclendirmeye birebir, ayni sekilde eczaneden aliniyor :). Yazi ve tavsiye mükemmel, ellerine saglik :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Biotin hapınıda duydum canım ama hiç kullanmadım :) Bu arada yazıyı beğenmene çok sevindim canım :) :*

      Sil
  8. Fikir cok guzel denemeye degervitamin riskide yok eline saglik :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer denersen sonuçlarını merakla beklerim canım teşekkür ederim :) Hem vitamin riski yok hemde uygulaması kolay :)

      Sil
  9. bu maskeyi bende içine ek ilaveler yaparak uyguladım sonuç gercekten harika :) ama tek başına pek memnun kalamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu maske ile kullanmıyorum şampuana katıyorum çok etkili canım benimm :))

      Sil

Yorum Gönder