Ana içeriğe atla

Flormar Pin-up Koleksiyonu | Smooth'n Blush - SB04 Cherry Pie İncelemesi


Selam Blogcanlar,
Flormar yeni bir koleksiyon piyasaya sundu ve bu koleksiyon piyasa çıkar çıkmaz adından çok söz etmeye başladı gerek ambalajları gerekse farklı tarzı herkese merak uyandırdı.
Flormar'ın bu koleksiyonun adı Pinup, ürünler birbirinden sıradışı ve farklı renkli ürünler var. Ayrıca koleksiyon ambalajları çok çekici bana Benefit ürünlerini anımsattı.


Ben bu koleksiyondan sadece köpük formda olan allıklardan aldım. 20 ml tüp içerisinde bulunan allıklardan ben SB04 numaralı Cherry Pie rengini seçtim.
Biraz fazla iddialı bir renk seçtim bunu aldıkdan sonra fark ettim ama olsun pişman değilim :)




Ürün kıpkırmızı bir renk açtığınıda sizi korkutuyor ama ben nedense direk bu ürünü almaya yöneldi belki hiç bu renk bir allığım yokdu bu neden olmuştur.

Çok tatlı bir pembelik veriyor yanakda. Hatta ben beyaz tenlilere daha çok yakışacağını düşünüyorum. Sanki soğukta yanaklarınız kızarmış gibi bir duruşu olacaktır.


Pigmentasyonu harika minicik bir parça renk vermesi çin yeterli oluyor. Hatta siz siz olun bu rengi alırsanız çok minik bir parça kullanın sonra kıpkırmızı olmayın. ^_^
Kalıcığılı harika tüm gün yüzümde kalıyor hemde ellerini yüzüne dayayan biri olsamda kesinlikle gitmiyor. Allık tazeleme derdinden kurtuldum :)
 Ben çok küçük noktalarda yanaklarıma değdiriyorum. Parmaklarımı kullanarak dağıtıyorum. Aşağıdaki resimde nasıl bir duruşu olduğunu görebilirsiniz.


Eğer az miktarda kullanırsanız çok doğal bir duruşu var sanki yanağın kendi pembeliği gibi :)
Bu arada ben sadece bunun için kullanmadım. Merak edip dudaklarımada uyguladım :)
Yumuşacık sürümü, varla yok arasındaki duruşu ve sanki bebek dudakları gibi canlı bir renk ile karşılaştım. Resimde çok belli olmasada ben duruşuna bayıldım :)


Ürün fiyatı 19.50 Tl. Bence sizde alın en azından standa deneyin derim :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. çok tatlıymış rengi ama (: güle güle kullan tatlım (:

    YanıtlaSil
  2. rengi çok güzelmiş. ben en açık rengine anca cesaret edip aldım ama ikinci alacağım allığı buldum sanırım :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim tatlım benm sende de eminim çok yakışacaktır :)

      Sil
  3. Gercekten guzelmiş rengi su koleksiyonu cok merak ediyorum ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer renkleride çok güzell :) Deneme fırsatın olursa dene mutlaka canım :)

      Sil

Yorum Gönder