Ana içeriğe atla

Pantene Pro-V | Anında Onarıcı ve Nemlendirici Saç Bakım Kremi


Pantene Pro-V

Selamlar Canlar,
 Bugün sizlere saç bakım ürünlerinden biri ile tanıştıracağım. Malum yaz, sıcak, havuz, deniz derken saçlarım çok yıprandı, çok kurudu bu nedenle daha fazla bakım yapar oldum. Saçlarım kaybettiği nemi tekrar yakalasın diye duştan sonra saçlarıma daha çok özen gösteriyorum özellikle çatallaşan saç uçlarım bakımı hak ediyor  :) 

Uzun ince telli saçlarım var ince telli olması saçlarımı iki yana yapıştırıyor hacimli olsun diye kafamı aşağı yukarı sallamakdan bir hal oldum diyebilirim :)

Neyse bunu geçiyorum şimdilik, saçlarım kaybettiği nemi azcıkda olsa geri kazansın diye saç kremlerine abanmış olabilirim. Bu nedenle duştan çıktığım zaman durulanmayan saç kremi olan Pantene markasının anında onarıcı ve nemlendirici saç kremini kullanıyorum.



Pantene Pro-V

Açıklamasından onarıcı geçsede onardığını düşünmediğim bu saç kremi yeterli gelmesede ekstra nem sağlıyor. Duştan çıktıkdan sonra havlu ile fazla suyu alınmış saç uclarıma küçük bir miktar uyguluyorum.

Pantene Pro-V

Saçlarıma geçici nemi sağlıyor böylece saçlarımı daha kolay tarıyorum ama genel bir nemlendirme etkisi sağlamıyor.
Onarma etkisini benim saçlarımda göstermedi ne yazıkki bu ürün.
Beyaz hafif kıvamlı bir ürün, saçları ağırlaştırmıyor ve yağlandırmıyor.
Kocaman bir şişesi, çevir aç kapağı var. Eğer dikkatli olmazsanız fazla ürün gelebilir ama ziyan olmasın diye siz hepsini kullanmayın tabi sonra saçlarınız çok yağlanır. ^_^

Benim pek memnun kalmadığım bir ürün oldu kendisi bir daha alacağımı pek sanmıyorum. 
Bana tavsiye edebileceğiniz durulanmayan saç kremi var mı?

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. merhaba canım favori saç kremim :))) bende bloğuma beklerim sevgilerleeeee.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder