Ana içeriğe atla

Gratis Bayram İndiriminden Payıma Düşenler


Selam Blogcanlar,


Bilmeyen yoktur Gratis yine yaptı yapacağını ve bayram indirimlerini dün gece açıkladı ve bende öğle arasında hemen koştur koştur gittim ve çok inceleyemeden bir kaç şey kaptım ^_^
Ama hiç alamamakdan iyidir değil mi :)
Bu bayram indirimi 28 Eylüle kadar devam edecek hafta içi gidemiyorsanız hafta sonu bir bakın derim :)

Hadi gelelim aldığım ürünlere ve fiyatlarına ;



Tabiki Benri Islak Mendil : 1.65 TL
Neutrogena'nın yeni yeşil serisinden peeling : 4.90 TL
Maybelline Eye-liner: 8.90 TL
Eklips Far Fırçası: 2.45 TL
Orkid Infinity : 25 Tl üzerine 4 TL


Ve son olarak The Balm standan yeni çıkan Nude Dude far paleti 30 TL.
Bu paleti yeni blog çekilişime koymak için aldım bu yüzden hiç dokunmadım sizlere sakladım :) Renkleri müthiş ama hepsi neredeyse bende olan renkler :) 
Çok fazla balm standını inceleyemedim bu nedenle kendime birşey alamadım :( Yarın tekrar gidip kurcalıcam iyicene :)
 Siz neler aldınız çok merak ediyorum :)
Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. ben bir şey almamayı düşünürken sizin bu alışveriş postlarınız hiç olmuyor amaa :D
    hepsi de çok güzel hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirime dur demek çok zorr :) Çok teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  3. iş yerim gratisin hemen yanında ben niye görmedim.:(
    Şimdi haberim oldu indirimden.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa nasıl görmedinn canım çok üzüldüm valla :(

      Sil
  4. İndirimler bayağı iyi güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım evet %50 indirime bayılıyorum :))

      Sil
  5. çok güzel bir alışveriş olmuş güle güle bitir hepsini :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder