Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : Eklips Fondöten Süngeri



Selamlar,
4 Blogger 1 Ürün günü bugün, sizi bilmiyorum ama ben bu postlara bayılıyorum siz neler düşünüyorsunuz ? 
Bu postumuzun konuğu Eklips Fondöten Süngeri. Bu ürünü duymayan kalmamıştır bence Beauty Blender ürünü piyasaya çıkar çıkmaz fondöten süngeri akımı başladı bir sürü marka bu ürüne alternatif olarak kendi ürünlerini piyasaya sundu. Bende Beauty Blender alamayınca alternatif markalara yöneldim. 
Bunlardan biri Eklips markası.

Eklips sadece Gratis mağazalarında satılan bir marka birçok ürünü var. Ben genel olarak bu markanın ürünlerini kullanmayı çok seviyorum.

Ürünün kutusunun arkasında detaylı olarak bu süngerin nasıl kullanıldığı yazıyor ama kısaca söylemek gerekirse süngeri su dolu bir kaba koyuyorsunuz ve sünger şişene kadar bekleyip fazla suyu sıkıyorsunuz.


Ürünün bir ucu geniş diğer ucu ise dar bir yapıya sahip. Geniş uclu bölümü ile yüzünüzdeki geniş bölgeleri, diğer bölümü ise daha küçük dokunuşlar yapmanız gereken bölgelerde kullanıyorsunuz.


Gelelim ürün ile ilgili yorumlarıma;

Ben ürünü uzun zamandır kullanıyorum hatta bir ürün çöpe gitti yenisi açıldı bile. Fondöten yada BB, CC kremleri bu sünger ile cildime uyguladığım zaman gerçekten çok doğal bir duruşu oluyor. Hem kapatıcılık sağlıyor hem doğal bir yokmuş gibi bir görüntü elde ediliyor.

Eskiden nasıl kullanıyormuşum fondöten, bb, cc kremleri anlamıyorum :)


Tek kötü yani bana çok fazla hijyenik gelmiyorlar. Ne kadar yıkarsam yıkayayım ne yaparsam yapayım yukarıdaki çirkin görüntüyü ortadan kaldıramıyorum.
En iyi temizleme yöntemi olarak yüz temizleme jelleri oldu ama oda tabiki tüm kiri söküp atmadı bu nedenle sık sık değiştirmek gerekiyor.

Ama fiyat ve performans olarak baktığımız zaman gerçekten alınmayı hak ediyor bence :)

Bu arada Real Technique ya da Beauty Blender gibi daha kaliteli ürünler kullanmadığım için performansını karşılaştırma yapamıyorum.

Bu arada diğer blogger arkadaşlarımda bu ürün hakkında yorumlarını yazdılar okumakdan geçmeyin :)

İlke'nin blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. En güzel temizleyen sabun canım onunla bir dene tertemiz oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde sabun deneyeyim canım o zaman sağol :)

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş canım ben sürekli yenilemekte buluyorum çareyi ne yazık ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :) Sürekli yenilemekde bir yöntem tabiki :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık :) ilk fırsatta denenecekler listeme eklediğim bir ürün daha :)

    YanıtlaSil
  4. Camasir makinasina atin acaba nasil olur ¿

    YanıtlaSil
  5. Bulaşık deterjanı doğru değil belki ama süper temizliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında denemekden zarar gelmez bence :D sırf işe yarıyor mu diye test edebilirim :D

      Sil
  6. Yüz temizleyicim, şampuan vs denediğim zaman 1-2 yıkayıp köpürtmeye iyi verim aldım diyebilirim. Vichy yüz temizleme jelini bu süngeri temizlemeye harcadım :D Ufak bir iz dışında baya temizliyor 3. yıkamaya artık bişi kalmıyor. Zaten haftada 1-2 kez yıkıyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bnde çok sık yıkıyorum ama ben temizleyemiyorum ya :(

      Sil

Yorum Gönder