Ana içeriğe atla

Rimmel London Kate Moss Ruj 102 Numara

Kate Moss Ruj 102

Selamlar herkese,
Bu postumda bir dudak ürünü tanıtayım dedim ve Rimmel London Kate Moss serisinden 102 numara. Benim yine bir indirim döneminde karşı koyamayıp aldığım bir üründü kendisi. 
Ama aldığım günden beri 3 yada 4 kere kullanmışımdır. Acele ürün seçmemek lazım :))


Kate Moss Ruj 102

Mat pembe bir rengi var bu rujun. Açıkcası neden bu rengi aldım hiç bilmiyorum pek kullanmadığım ve kullanmayacağım bir renk. O an düşünmeden almışım yani :)

Kate Moss Ruj 102

Bu renge özelmi bilmiyorum ama sürmesi çok zor dudaklarım ıslakken resmen hiç renk vermiyor. Dudak çizgilerimin içerisine doluyor.

Kate Moss Ruj 102

Dudakda duruşu resimdeki gibi kısaca bana yakışmayan bir renk ve hiç sevmedim. Bazılarına pembe renk çok yakışsada kendime hiç yakıştıramıyorum ben :) Herkesin çok severek kullandığı bir koleksiyon aslında ama bana denk gelen renk mi bilmiyorum ben memnun kalmadım. 
Neyse benden bu kadar :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. İşte bu benim rujummmm =) ben bunu bol lip balm eşiliğinde uyguluyorum..Tabi önceden dudak peelingi yapıyorum =) İndirimi kaçırdım diğer renkleri de alacaktım oysaki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa valla hiç benim rengim değil yaa sevemedim resmen :) Ama senin sevdiysen tamamdır ;)

      Sil
  2. bende bu numarayı denemeden almıştım bana da hiç yakışmadı,pek bir solgun oldu yüzüm bu haftasonu indirimden 103 numara aldım o benim rengimmiş yalnız indirimde denk gelirse bir bak derim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bakıcam hemen canım aynen bu renk hiç benlik değilmiş :) Teşekkür ederim indirime girsin hemen kapcam :D

      Sil

Yorum Gönder