Ana içeriğe atla

Pupa Milano Shiny Lip Fluid 001 Nude


Selamlar Blogcanlarım,
Bugün sizlere ilk kez denediğim bir marka olan Pupa Milano'nun 'Shiny Lip Fluid' lipgloss'undan bahsetmek istiyorum. Ben gloss kullanmaktan aslında hiç hoşlanmayan biriyim verdiği yapış yapış his, saçlarımın sürekli dudaklarıma yapışması benim en nefret ettiğim şeyler.
Ama bu gloss'a bir şans verip denemek istedim. Çünkü bu gloss'un rengi nude tonlarında ve ben son günlerde nude tonlarında bana yakışacak ruj, lipgloss arıyorum.  Malum yazda geldi dudaklarda nude tonlar çok moda :) 




Dudak balmı gibi yoğun kıvamlı bir gloss, parlak bir görüntüsü olsada dudakta durdukça matlaşan bir yapısı var.
Kesinlikle dudağı ağırlaştırmıyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor. Pembe alt tonlu bu glossun kokusu çok güzel. Sırf kokusu için bile sık sık parlatıcınızı tazelemek isteyebilirsiniz. 


Çok güzel görünen, kaliteli ambalaja ve çevir aç kapağa sahip. Ayrıca sünger uçlu bir aplikatörü var. Aplikatörün ince ucu sayesinde rahatça uygulama yapmanıza olanak sağlıyor. 
Ürün zamanla dudak kenarlarında birikme yapabiliyor bu nedenle arada kontrol etmenizde fayda var. 

Rengi her tene yakışacak tonlarda olsada ben kendime hiç yakıştıramadım. Ama durmak yok yola devam bana yakışan bir nude renk bulacağıma inanıyorum :)

Öpüldünüz.



kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Dudak ürünlerinde doğru nude rengi bulmak gerçekten çok zor, ben de zar zor yakıştırabilenlerdenim :)

    YanıtlaSil
  2. Very pretty shade!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  3. Hello from Spain: I really like the make up. It is very cool. Keep in touch.

    YanıtlaSil
  4. daha önce markadan maskara göz kalemi falan almıltım ama çok başarılı bulmadım

    YanıtlaSil
  5. ben daha denemedim.... bunu okuduktan sonra ilk işim paketi açmak olacak :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. sometimes do not know why I can not follow the blog , another day passed me and I follow you!!kiss

    YanıtlaSil

Yorum Gönder