Ana içeriğe atla

Nişan Hazırlıkları Vol 2 - Nişan Elbisesi Seçimi

abiye modelleri

Selamlar Blogcanlarım,
Bugün nişan hazırlıkları postumun ikincisi olan nişan elbisesi postu ile karşınızdayım. Eğer daha önceki postları okumadıysanız onları buradan okuyabilirsiniz :) Gelelim en önemli konulardan biri olan Nişan elbisesi seçimine. Nişan günü tüm gözler sizin üzerinizde olacak ve siz o gün ışıl ışıl parlamalısınız :) Sizi parlatacak en önemli seçimlerden biri nişan elbisesi. Üzerinize tam olmalı, giydiğinizde özgüveniniz tavan yapmalı, yürüdüğünüzde buranın yıldızı benim demelisiniz. Bunun içinde sizin içinize sinecek bir nişan elbisesi seçmelisiniz.
Peki nişan elbisesini nasıl mı seçeceğiz ?

Öncelikle herkesin kafasında, hayal ettiği kendine yakıştırdığı bir model zaten vardır. Buna göre hareket eder ama seçim yapmadan öncede nişanın nerede yapılacağı önemli unsurlardan biri.

Eğer evde nişan olacaksa rahat hareket etmeniz ve rahat oturup kalkmak için ya kısa elbise seçin yada kabarık olmayan düz model seçin. Böylelikle hem misafirlerle tek tek ilgilenirken, hemde eğilip kalkarken elbiseniz sizi çok zorlamaz. Nişan gecenizi daha rahat geçirmenizi sağlar. Kısa elbiseler dikkat çekmez, çok sade demeyin gerçekten gösterişli kısa elbiseler mevcut tabiki. Bende sizlere birkaç tane kısa model nişan elbisesi seçtim. Fikir olsun diye.

abiye modelleri



abiye modelleri



Ama eğer dışarıda bir nişan organizasyonu yapıyorsanız daha gösterişli, tüm dikkatleri sizin üzerinize çekecek abiye elbiseler tercih edebilirsiniz. Mesela bol taş işlemeli, yada tüllü modeller nişan elbiselerinizde çok uygun olabiliyor. Farklı tarz abiye modellerinin resimlerini ekledim belki beğendikleriniz çıkabilir diye :)







Yukarıda benim gözüme güzel görünen farklı modellerin resimlerini sizinle paylaştım peki benim seçtiğim elbiseyi mi merak ediyorsunuz. Küçük bir bölümünü instagram hesabımda paylaşmıştım daha detaylı resmini nişandan sonra burada göstereceğim şimdilik sürpriz olsun :) Instagram üzerinden nişan hazırlıklarımı takip etmek isterseniz #mehtapnisanlaniyor 

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. BEAUTIFUL!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Nice selection. :)

    Would you like to follow each other? Just let me know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    YanıtlaSil
  3. These are lovely dresses <3

    Join my giveaway
    www.sarahrizaga.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. such beautiful dresses! absolutely gorgeous!! cool selection!
    thanks for sharing! xx
    Natali

    100% natural & homemade cosmetics => check out my new post here

    YanıtlaSil
  5. they're all so beautiful!

    danielle | avec danielle

    YanıtlaSil
  6. Güzel fikirlerin için teşekkür ederim canım :) İlerde böyle bir durum olursa en azından mekana göre ne tarz bir elbise seçeceğimi az çok fikir edinmiş oldum.Seçtiğin nişan elbiseni de merakla bekliyor olacağım.Hayırlı uğurlu olsun canım :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi de çok güzel ama acaba hangisini seçtin ;)

    YanıtlaSil
  8. Nice dresses. Now I´m following you too
    Kisses

    www.blackdressinspiration.com

    YanıtlaSil
  9. I loved the blue and white dress, beautiful selection, follow you back dear, keep in touch ;)

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. mehtapcım gerçekten senin elbiseni merak ettim :)
    Mutluluklar canım ;)

    YanıtlaSil
  11. oh wow, amazing dresses! great selection my dear :) I'm your new follower, xoxo

    YanıtlaSil
  12. Payetli ve straplez olana bayıldım:)

    YanıtlaSil
  13. 5. Resim gercekten cok hos :) Hayirli olsun canim.Benim blogumada beklerim ;)

    YanıtlaSil
  14. Benim düğün ve nişan çekimlerimi Ömer Berk Saraç yapmıştı ben çok memnun kaldım açıkcası tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder