Ana içeriğe atla

Nişan Hazırlıkları Vol 4 - Nişan Pastası


Selamlar Blogcanlarım,
Evet ben nişanlandım ama nişan hazırlıkları postları bitmedi :) Nişan resimleri çıkana kadar bu postlarla idare edelim o zaman :)

Nişandaki bir diğer detaydan biride nişan pastası.  Eğer nişanınız otelde ya da restorantta yapılacaksa genelde menülerin içine nişan pastasıda dahil olabiliyor. Ama nişanınız evde yapılacaksa nişan pastanızı sizin sipariş vermeniz gerekir. Siparişinizi en geç 15 - 20 gün önce vermeniz sizin için daha sağlıklı olacaktır. Çünkü tam düğün, nişan döneminde çok yoğun olan firmalar sipariş almaya biliyor. Bu sizi zor duruma sokabilir. Bunu engellemek için nişan yeri ve tarihi belirlenir belirlenmez siparişinizi vermenizi tavsiye ederim.




Nişan pastaları dilim hesabı ile satılmakta. Siz kaç kişilik pasta istediğinizi söylüyorsunuz onlarda bu kişi sayısına göre pasta örnekleri gösteriyorlar.

Dilim başı ücretler minimum 8 Tl'den başlıyor. En azından benim görüştüğüm yerler bu şekilde fiyatlar verdi. Ama adı bilinen iyi bir pastaneye fiyat sorarsanız yaklaşık 12 Tl dilim başı ücret teklif veriyorlar.
Tabi fiyatlar sizin istediğiniz pastaya göre değişebilir. İçeriği, dış görünüşü pastanın fiyatını çok etkiliyor.


Ben nişan pastaları için instagram üzerinden satış yapan yerlere baktım modeller gerçekten çok farklı ve çok güzeller. Ama tabiki aması var instagram üzerinden almak bence büyük risk helede bilmediğiniz bir firma ise nasıl bir pasta ile karşılaşacağınızı bilemezsiniz.

Bu nedenle ya bildiğiniz güvendiğiniz bir hesapdan alın yada riske atmayıp bildiğiniz bir pastaneden siparişinizi verin derim ben :)

Benim nişanımı merak ediyorsanız instagram üzerinden #mehtapnisanlaniyor  hashtagi üzerinden resimlere ulaşabilirsiniz :)


Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

Yorum Gönder