Ana içeriğe atla

Nişan Hazırlıkları Vol1 - Mekan Seçimi

Nişan Hazırlıkları
Merhabalar Blogcanlarım,
Geçen gün sizlere adım adım nişan hazırlıklarımı sizinle paylaşacağımdan bahsetmiştim. Ve sizlerle nişan için yapılacaklar listesi oluşturmuştuk. Bu listeyi okumak için tıktık.  Bu maddelerden ilki olan Nişan için Mekan Seçimi postu ile karşınızdayım bugün :)
Biz söz nişanın aynı gün, bu ay içinde yapılmasına karar verdik. Tabi zamanımız az olduğu içinde hemen hazırlıklara başladık. Nişanın işin en önemli kısımlarında biri olan nişanın nerede yapılacağı düşünülmeye ve araştırılmaya başlandı bile.
Öncelikle nişanda kaç kişi bulunacak bunu netleştirmek çok önemli çünkü eğer az kişi olacaksa ve uygunsa nişanı evde yapmak en güzeli tabi bence :) Neden derseniz süsleme, hazırlık herşey sizin elinizin altında ve en önemlisi insan kendi evinde kendini biraz daha güvende hissediyor :)

Ama sizinde nişana gelecek davetli sayınız bizimki gibi eve sığamayacak kadarsa en rahatı dışarıda bir organizasyon yapmak. İşte bizde dışarıda bir yemek organizasyonu yapalım dedik ve araştırmalara başladık.


Bende araştırmalarımı sizinle paylaşayım dedim :)
Nişan Hazırlıkları
Belediyelere ait mekanlar hem fiyat olarak en uygun hemde gösteriş olarak en dikkat çekici mekanlar ancak belediye mekanlarında günler aylar öncesinden rezervasyon yapılıyor ve yer bulmak imkansız oluyor bizde şansımızı denedik ama ne yazıkki yer bulamadık.
Eğer sizin tarihiniz çok önceden belliyse siz mutlaka belediye tesislerini arayın çünkü fiyatlar 40 TL'den başlıyor ve mekanlar gerçekten çok güzel. Ayarlayabiliyorsunuz hem fiyat olarak hem mekan olarak tercih edilebilir mekanların başında bence :)

Belediye tesislerinde yer bulamazsanız ikinci bakabileceğiniz mekanlar orta ve lüks restoranlar. Restoranlar ortalama 50 - 60 tl kişi başı ücretlerden başlıyor. Ayy yok ben özel bir mekan istiyorum derseniz İstanbul'da sahil kesimlerinde deniz manzaralı restoranlarda var isterseniz tercihinizi bunlardan yana kullanabilirsiniz.
Nişan Hazırlıkları
Son olarakta otelde nişan yapmayı düşünebilirsiniz. Otellerde ise 90 - 100 TLden başlayan fiyatlar oluyor. Ama tabi bu fiyatların içinde nişan pastası, alkollü içecek yada süsleme falan girince dahada artıyor.

Ben bu fiyatları İstanbul - Anadolu yakasında araştırdım. Siz mutlaka daha farklı fiyatlı seçenekler bulabilirsiniz.

Ben mi ? Ben nişan mekanım ayarladım bile :) Neresi olduğu sürpriz 22 Mayıs'da instagram'dan takip edip benim böylelikle benim seçimlerimi #mehtapnisanlaniyor hashtag'i ile görebilirsiniz :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

Yorum Gönder