Ana içeriğe atla

Cosmed - Yenileyici Göz Çevresi Bakım Kremi

Cosmed - Yenileyici Göz Çevresi Bakım Kremi

Selamlar blogcanlarım,
Siz göz çevreniz için bakım kremi kullanıyor musunuz ? Ben kullanmıyordum taki bu ürünle tanışana kadar. Öncelikle neden göz çevresi kremlerden uzak duruyordum bundan bahsedeyim. Benim göz çevrem yağlı bir yapıya sahip ve eğer cildim ürünü sevmezse hemen yağ butonları çıkarmaya başlıyor ve bende bu durumdan çok rahatsız oluyorum. Bu nedenle özellikle göz çevremde ürün kullanırken çok dikkat ediyorum. Her ürünü kullanmıyorum. Ama cosmed denemem için bana göz çevresi bakım kremini yollayınca bende güvendiğim bu markanın göz kremini denemek istedim.

Cosmed - Yenileyici Göz Çevresi Bakım Kremi

Ürünün arkasında bu ürünün ne işe yaradığı ile ilgili kısa bir bilgi verilmiş.

Ürünün vaatleri; 
İçeriğindeki 7 peptitli Maxtixyl3000 ile göz çevresindeki kaz ayaklarının ve dudak etrafındaki çizgilenmelerin, oluşumunu önlemeye yardımcı olur. Elastin, kolajen ve hyaluronik asit sentezinı artırarak göz altındaki derinin ve kaz ayaklarının yenilenmesine yardımcı olur. Sibirya çam fıstığı, Susam, Buğday yağlarının özel karışımı ile zenginleştirilen ürün cildi beslerken, d-panthenol hassas cilt yapısını sakinleştirir ve nemlendirir, gözleri yeni güne hazırlar.



Ürünün bendeki etkileri;
Kullandığımdan beri göz çevremde yaptığım mimik çizgilerime iyi geldiğini düşünüyorum. Göz altlarımda iyi bir nemlendirme etki yarattığı için göz makyajım daha güzel sabitleniyor.
Bu nedenle makyajımın altına rahatlıkla kullanabiliyorum.  Cildim kremi hemen emiyor. Böylece yağlı bir his bırakmıyor. En önemlisi hiç yağ butonuna neden olmadı ve alerjik bir reaksiyon göstermedi cildim. Göz çevremin, yorgun görüntüsünü giderdiğini düşünüyorum.

Cosmed - Yenileyici Göz Çevresi Bakım Kremi

Ürün 15 ml boyutunda, plastik bir ambalajda satılıyor. İnce ucu sayesinde fazla ürün gelme olasılığı engelleniyor. Minimum 3 - 4  ay rahatlıkla kullanılabilir, bereketli bir ürün.
Ben neredeyse ürünü bitirdim bile sizlere de kesinlikle tavsiye ediyorum :)
Ürünü  lilakutu'dan satın alabilirsiniz :)



Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar