Ana içeriğe atla

Nişan Hazırlıkları Vol 5 - Nişan Tepsisi Seçimi

nisan,dugun

Evet geldik nişanın önemli, en çok unutulan ayrıntılarından birine. Nişan tepsisi, en önemli detaylardan biri :)
Nişan heyecanı sırasında unutulan bir ayrıntı olabiliyor bazen. Bu nedenle nişan tepsisini not alın ki nişan günü süprizi yaşamayın :)
Nişan tepsisi benim bildiğim eskiden gümüş tepsiden olurdu sma şimdi o kadar güzel ve farklı modeller var ki insanın hepsini alası geliyor :)
Son dönemlerde gördüğüm en favori modeller sanırım aynalı ve çiçekli olanlar.
Ben bu modellere instagram ve eminönünden çok baktım ama emin olamadım, neden derseniz ben evimde kullanabileceğim bir model istiyordum.
1 kere alınıp, kenara atılması taraftarı değilim bu nedenle gümüş tepsi modellerine baktım. Böylelikle evlendiğim zaman evimde de kullanabilirim diye düşündüm.





Eğer siz hazır almak istiyorsanız instagram'da ve n11.com'da çok güzel modeller var. Fiyat derseniz benim beğendiğim modeller minimum 100 tl'den başlıyordu. Ama tabi kalite ve modele göre fiyatlar değişiyordur.

 Ama eğer ben tepsimi alır süslerim derseniz. Hoşunuza giden bir tepsi alın eğer İstanbulda iseniz Eminönüne bakmanızı önerrim. Madame Coco ve English Home'dan ise bir iki tane çiçek alıp tepsinin üzerine yerleştirerek şık ve güzel bir tepsi elde etmiş olursunuz.


Bu arada küçük bir not kırmızı kurdeleyi kesmek için makas unutmayın :))
Benim nişanımı merak ediyorsanız instagram üzerinden #mehtapnisanlaniyor  hashtagi üzerinden resimlere ulaşabilirsiniz :)

Öpüldünüz :)
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. beautiful
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/05/black-jumpsuit.html

    YanıtlaSil
  2. Merhaba!
    beautiful flower arrangements!
    I like the idea of having a flower bouquet on a silver pleader.
    It can be used when serving coffee and tea.
    thank you for following me with gfc, I have followed you back no. 908

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder