Ana içeriğe atla

Ürün İncelemesi : Topicrem Soothing Fluid

Topicrem Soothing Fluid
 Selamlar Blogcanlarım,
Yaşasın cuma modunda olan ben sizlere bugün yüksek hassasiyete sahip karmadan yağlıya dönük ciltler için formülize edilmiş, Topicrem Soothing Fluid  kremden bahsetmek istiyorum. Uzun zamandır cildim aşırı hassaslaştı özellikle kullandığım yağlı ciltler için olan peeling ve maskeler cildimdeki yağ oranını azaltırken cildimin deforme olup hassaslaşmasına neden oldu. Tamda bu sırada Topicrem in hassas ciltler için olan kremi kurtarıcım oldu.



Ben genelde hassas ciltler için olan ürünlerden uzak durmaya çalışıyorum bunun başlıca nedeni cildimin yağlıya dönük olması ve bu tarz ürünlerin cildimi daha yağlı hale getirmesi. Ama bu ürün cildimi bir bariyer gibi korurken, cildimin daha güçlü hale gelmesini sağladı.

Bu ürünün en güzel özeliklerinden biri bebek, çocuk ve yetişkinlerinde rahatlıkla kullanılabilmesi çünkü içerisinde parfüm, paraben ve renklendirici gibi zararlı içerikler bulunmuyor. Böylece siz bu ürünü evdeki tüm bireylerde gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.



Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar