Ana içeriğe atla

Nişan Hazırlıkları Başlasın :)

Nişan Hazırlıkları Listesi
Selamlar Blogcanlarım,
Beklenen an geldi çattı 1 Mayıs Cuma günü, 22 Mayıs'da nişan yapmaya karar verdik. Evet çok kısa bir zaman var doğru ama bu demek değil ki yetiştiremeyeceğim. (Umarım hepsi yetişir :) )
Şimdi hep beraber bir liste yapalım ve böylelikle nişan hazırlıklarımı sizde görün. Belki sizin içinde fikir olur böylelikle :)
Ben küçük bir liste yaptım tabi bu post zaman zaman güncellenip yapılan adımların linkleri sizinle paylaşılacaktır, eksik varsa eklenecektir :)

Benim aklıma gelen liste bu kadar benim unuttuğum sizin aklınıza gelen varsa yorum olarak bırakın lütfen böylelikle bende hiçbir adımı atlamamış olurum :)

Bu heyacanlı süreci benimle yaşamak isterseniz eğer instagram üzerinden #mehtapnisanlaniyor hashtagini takip etmeyi unutmayın :) 


Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. I completely adore the heart wreath! See you!

    besos,
    M
    The Flower Duet

    YanıtlaSil
  2. Nişanda ikramlik veya pasta,organizasyon dusunuyor musun?bizim nisanlarimiz genelde dugun tadinda oldugu icin çalgili çengili olur.sizin de bu şekilde oluyorsa listeye ekle derim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde çok çalgı çengi olmuyor bizimki aile arası yemek gibi olacak bu nedenle çalgı çengi eklememiştim ama teşekkür ederim nişan pastasını eklemeyi unutmuşum çok teşekkürler :))

      Sil
  3. Rica ederim ne demek:) illaki bisiyler unutuluyor ama:) nisanda tuttugunuz salonun suslemesi vs oluyor mu?bende kendi nisanimi hatirlamiyorum bile:) bide ben yapmamistim ama bizde yakin arkadaslara bileklik tarzi ufak hediyeler verilir.nisanda ya da kina da arkadaslar onu takardi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet buda çok iyi fikirmiş çok teşekkür ederim. Yarın eminönüne gideceğim bu tarz ürünler alacağım hemen :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun ve kolay gelsin.
    Yazmanız iyi olmuş resimde beklerim hem fikir olacak hemde severim böyle şeyleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim çook sağolunnn :)

      Sil
  5. Çok güzel bir makale olmuş.Teşekkürler ellerinize sağlık. :)
    konya düğün salonları

    YanıtlaSil

Yorum Gönder