Ana içeriğe atla

Google Adsense ve Sorunları


Cumartesi gününden selamlar blogcanlarım,

Hemen konuya giriş yapacağım bugün, yaklaşık 1 yıldan fazla süredir blog yazıyorum ve 7-8 aydırda Google Adsense hesabım vardı. Adsense reklamlarında bugüne kadar 30-40 tl arası bir ücret kazandım. Kullananlar bilir 200 tl olmadan bu parayı çekemiyorsunuz bende doğal olarak hiç çekemedim. Yani hiç kazanamadım :) Yaklaşık 2-3 hafta önce Adsense hesabıma giriş yapamamaya başladım. Ne sayfa hata veriyordu nede login olabiliyordum. Bende düzelir diye bekledim. Ancak düzelmedi bende tekrar başvuru yaptım, başvuru cevabı olarak blogumun başka bir mail adresi üzerine kayıtlı olduğu öğrendim. Hemen Google'a mail attım, forumlara yazdım şikayet ettim. Birden  3-4 gün önce hesabınız onaylanmıştır diye cevap attılar. Ama tüm kazançlarım 0 lanmıştı. Neyse dedim birşey olmaz reklamları siteye yerleştirdim. Ama dün bir mail daha aldım hesabım geçersiz tıklanma sebebiyle kapatılmış. 
1- Ben hiç bir zaman kendi reklamlarıma tıklamıyorum bunun kapatılma nedeni olduğunu bildiğim için.
2- Zaten hesap açılalı 3 gün oldu neyin geçersiz tıklanmasından bahsediyorsun be Google, 3 günde hiç kazancım olmadı ki nasıl tıklama oldu.

Kısacası bundan sonra hiç bir sitemde Google Adsense yer yok.  Bence 3 kuruş kazanacaksın diye bu kadar çileye değmezsin Google Adsense.

Google Adsense hesabı olanları ya da hesap açmaya çalışanları uyarayım dedim :)

Herkese mutlu haftasonları :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Benzeri bende de olmustu, bir anda hesabimi kapattilar ve kazanclar sifirlandi. Kapatilma sebebini de su güne kadar ögrenemedim, ki gecersiz tiklama vs. de olamaz, cünkü kendi sayfamdaki reklamlara tiklamamistim bile. Büyük sacmalik cidden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok büyük saçmalık doğru düzgün açıklama bile yok kafalarına göre iş yapıyorlar

      Sil
  2. aynen öyle valla. o 200 lira Allah bilir kaç senede kazanılır zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben işte 8 ayda 30 tl kazanmıştım 200 lira olana kadarrr :)

      Sil
  3. Benim de aynı sebeple adsense üyeliğim alındı. İtirazımı yaptım ama fayda etmedi. Benzer durumları gördükçe anlıyorum durumu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neye göre kapatıyorlar çok büyük saçmalık bende itiraz ettim ama dönüş olacağını sanmıyorum bile :)

      Sil
  4. Bence bu büyük saygısızlık, köklü ve güven uyandıran markaların bunları yaparak kazanç elde etmeye çalışması çok yanlış. Geçmiş olsun mu diyeyim bilemedim. Madem kazandırmıyor adsense kullanmamanız mantıklı olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten bundan sonra yok adsense falan emeğe yazık valla

      Sil

Yorum Gönder