Ana içeriğe atla

Nişan Hazırlıkları Vol 3 - Nişan Şekeri Seçimi

Yine bir nişan hazırlığı postu ile karşınızdayım. Sanırım son potlar hep bu bu konularda olacak çünkü benim nişanıma çok az kaldı :) Asıl nişan detaylarına geçmeden nişan hazırlıkları postlarını bitirmek istiyorum. Bugün en önemli konulardan biri ile karşınızdayım.
Nişana gelen davetlilere ne hediye edeceğiz. Bu önemli bir konu çünkü o gününün anısına insanlara güzel hediyeler vermek istiyoruz. 
Ben nişanda, düğünde atılan hediyelere çok üzülüyorum bu nedenle atılmayacak, günlük hayatlarında kullanabilecekleri bir hediye seçmeye çalıştım ben.

Bu hediyelik olayı çok uçsuz bucaksız, hem fiyat hemde görsellik çok değişiyor. Ve fiyatlar gerçekten git gide yükselen bir seviyede. Eğer az kişi gelecekse ödenebilecek tutarlar ama düğünde falan çok kişi geldiği için tutarlar çok artıyor. 

Ama size şöyle bir tüyo vereyim. Eğer ben hamaratım elimden her iş gelir derseniz kendi hediyelerinizi kendiniz hazırlayabilirsiniz. Eminönüne ŞarkHan'a giderseniz hem çok uygun fiyata hemde bir çok çeşit hediyelik ile karşılaşıyorsunuz. Mesela benim 9 Tl'ye sorduğum Kolonya şişleri, emin önünde tanesi 2 Tl şişesi - 10 Tl'ye de 1 lt kolonya olarak satılıyordu. Ben doldurur kendim süslerim diyorsanız eğer bence çok şık bir tercih olabilir. Bu benden size küçük bir ip ucu olsun.

Ama Mehtap ya benim davetli sayım çok, hemde tek başıma bu işleri başaramam, yapamam derseniz hazır yaptırın. 

Ben en çok instagram üzerinden satış yapan yerlerin ürünlerini beğendim. Sizlere 1-2 tane güvendiğim, daha önce alışveriş yaptığım hesapları paylaşacağım. 




Bu hesaplardan biri Beyt-i Saadet gerçekten çok kaliteli ürünler satıyor ve çok güvenilir. Özellikle isim işledikleri mendillere bayılıyorum. Bir kaç kere yüz yüze görüşme fırsatı yakaladığımız Merve Hanım, gerçekten ürünlerin her aşaması her noktası ile ayrı ayrı ilgileniyor. Gönül rahatlığı ile siparişinizi verebilirsiniz.





Bir diğer hesap ise G&G Atelier hesabı buradan bir arkadaşım alışveriş yaptı ve çok memnun kaldı. Gerçekten farklı ve özel tasarımları var :) Ben en çok şeker kavanozlarına ve kolonyalara bayıldım, renk renk ve çok özel ürünleri var. Eğer farklı bir ürün arıyorsanız bu hesabıda listenize eklemenizi tavsiye ederim. :)

Eğer kafanızda hiç ürün yoksa instagram üzerinden bakmanızı tavsiye ederim. Gerçekten çok farklı, özel ürünler var. Her bütçeye uygun mutlaka bir hediye bulursunuz bence :)

Benim seçtiğim hediye mi ? Yarın açıklayacağım beni instagramdan takip etmeyi unutmayın :)
Hashtag ne mi ? Hashtag #mehtapnisanlaniyor  :) 

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

Yorum Gönder