Ana içeriğe atla

Rival De Loop Concealer Palet

Rival De Loop Concealer Palet

Selamlar blogcanlarım,
Yine bir pazartesi ve ben deli gibi pazartesi sendromu yaşıyorum ama siz yaşamayın diye yeni bir post paylaşıyorum sizlerle :)
bugün Rossmann'larda satılan Rival de Loop markasına ait concealer palette bahsetmek istiyorum. Bu palet benim elimde uzun süredir var olan ve kullanmaya çalıştığım bir palet ancak bu konuda pek başarılı değilim.  Neden derseniz ben bu paletten sadece ten rengime uygun olan ten rengini kullanabiliyorum yeşil yada pembe renkli kapatıcıları kullanmakta çok başarılı değilim :) Bu benim başarısızlığımdan olabilir :)

Bu paletin içinde 4 renk var,

  • Yeşil renkli olan; sivilce ve kızarıklıkları nötrlemek amacıyla kullanılıyor.
  • Pembe renk; koyu halkalar ya da göz altı morlukları gibi bölgelerde kullanılıyor.
  • Bej renk, yüksek kapatıcılık gerektiren bölgelerde kullanılıyor.
  • Aydınlatıcı; ön plana çıkarmak istediğiniz bölgelerde kullanılabiliyor.

Baktığınızda bu 4 harika özellik bir palette toplanmış diyorsunuz ne kadar güzel diyorsunuz ama bence pek öyle değil :)




Neden mi,
Kapatıcılıkları çok zayıf, göz altlarında kullanırsanız çok fazla birikme yapıyor. Aydınlatıcı bölümü çok beyaz ve simli. Bu nedenle ben sevmedim. Bir köşede öylece boynu bükük duruyor. :) Eğer renkli concealer arıyor denemek istiyorsanız bu paletle başlayabilirsiniz ama çok fazla şey beklemeyin :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Looks like a lovely palette!

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  2. great post!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ben de Wet&Wild'da benzer bi palet görmüştüm ama kalıcılığı konusunda şüphelerim vardı, bu ürünün de performansının az oması kötü olmuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım palet tarzı ürünlerin performansı hep böyle problemli oluyor :(

      Sil
  4. İyi ki görmeden önce yazını okudum. :)) Meraktan gördüğümde alırdım kesin. Bir köşede beklerdi sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işine yarayacak olmasına çok sevindim canım :)) :*

      Sil
  5. Ben de bu tarz paletleri sevmiyorum Wet&Wild'ı almıştım. Beklentimin çok aşağısında oldu. Aynen boynu bükük duruyor:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wet'n wild mı alsam diye düşünüyordum iyiki yorum yazdın almakdan vazgeçtim :)

      Sil
  6. Renkleri wet'n wild concealer palete benziyor. Yapısı da aynı mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben wet'n wild kullanmadım bu nedenle yorum yapamayacağım :(

      Sil
  7. They look so pigmented! Nice

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/2015/03/makeup-review-kat-von-d-shadelight.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder