Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : Raen Bitkisel Gül Vücut Losyonu

Raen Bitkisel Gül Vücut Losyonu

Merhabalar blogcanlarım,

Cuma konuğumuz Raen markasının Gül içerikli vücut losyonu. Bu ürün bizlere bir kaç hafta önce denememiz için Raen tarafından gönderildi. Ben bu markayı daha önce duymuştum ancak ilk defa kullanma fırsatı yakaladım. Ve gerçekten bu kadar beğeneceğimi asla tahmin etmezdim.

Ben gül içerikli ürünlerden çok fazla hoşlanmıyorum bunun en temel nedeni gül kokusu bana çok ağır geliyor. Ancak bu ürün içerisindeki gül kokusu o kadar hafif ve güzel ki kullandıkça kullanasım geldi gerçekten.



Raen Bitkisel Gül Vücut Losyonu

Duştan sonra hafif nemli vücuduma uyguladım aradan 1-2 saat geçince Allah'ım bu güzel koku nereden geliyor dedim düşündüm sonra fark ettim bu ürün sürdüğüm için kokuyor. Kokusu inanılmaz kalıcı diğer vücut losyonlarına göre. Minicik bir ürün çok geniş bölgelerin nemlenmesi için yeterli oluyor. Nemlendirmesi benim cildim için yeterli seviyedeydi.

Kısaca ben bu üründen çok memnun kaldım. Tek olumsuz yanı eğer biraz fazla ürün alırsanız yedirmesi çok zor oluyor, bunun haricinde olumsuz hiç bir yanını görmedim.
Sivilceye ya da alerjik bir reaksiyona neden olmadı ben çok memnun kaldım denemenizi tavsiye ederim :)

Bu arada diğer kızlarında yorumlarını okumadan geçmeyin :)

İlke'nin blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.



Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Yalnız hepimizin kokuya tepkiler aynı olmuş :)) Bu koku nerden geliyor mis gibi vs :) İş yerindeki kızlar şimdiden gözlerine diktiler ve sipariş verecekler ay başına. Sanırım denediğim en kalıcı kokuya sahip vücut losyonu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder