Ana içeriğe atla

hediyemucidi.com'dan Gelen Hediyeler :)

hediyemucidi.com

Selamlar blogcanlarım,
geçen gün hediyemucidi.com'dan çeyizim için çok esprili bir yastık kılıfı seti yollamışlar yanında da sevgili eldiveni :) Soğuk kış günlerinde sevgilinizle el ele yürürken ya da kanepede oturup diz dize, göz göze film izlerken “Sevgili Eldiveni”nden daha güzel bir aksesuar olamaz diye düşünen hediyemucidi.com'un hediyesi için çok teşekkür ederim :) Sevgili eldivenini gören bay O. bunu kullanmayacağız herhalde değil mi diyerek beni şaşırtmadı ama bende tabi ki kullanacağız hayatım diyerek cevap verdim üzülen biraz o oldu yapacak bir şey yok hediye sonuçta :)

hediyemucidi.com

Daha önce hediyemucidi.com'u duydunuz mu bilmiyorum ama ben ürünlerine bayıldım. O kadar esprili ve kolay kolay başkasında göremeyeceğiniz ürünler var ki harika :) Ben birkaç ürünü belirledim onları da alacağım eğer ne ürün alacağım diye bulamayan varsa bu siteye baksın derim mutlaka enteresan bir hediye bulursunuz :)

hediyemucidi.com

Hediyemucidi.com'a hediyeler için çok teşekkür ederim. Hediyemucidi.com'u sosyal medyada takip etmeyi unutmayın :)
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Çok cici kullandırabilirsen ne mutlu sana :)

    YanıtlaSil
  2. I love this! Thanks a ton for sharing, gorg! Wishing you the best Monday!

    Hope you can stop by my blog, for a fun little giveaway!

    xo. Nicole

    Evolution of Glam

    YanıtlaSil
  3. great post!

    http://ichliebedichsky.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. These gloves are so Beautiful.
    Would like to follow ech other on GFC ??
    www.indianbeautytouch.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder