Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : TazeSabun.com - Halep Sabunu

Halep Sabunu

Selamlar Blogcanlarım,
Bugün sizlere 4 Blogger 1 Ürün konuğumuz olan Halep Sabunundan bahsedeceğim. Geçenlerde sırtta çıkan sivilcelerle ilgili bir post yazmıştım ve orada doğal sabunları kullanmayı çok sevdiğimden bahsetmiştim eğer o postu okumak isterseniz buradan okuyabilirsiniz.

Taze sabun tarafından gönderilen bu Halep sabunu ise benim kullanmak için can attığım ve görünce çok sevindiğim bir ürün oldu :)
Taze Sabunu bilmeyen varsa önce kısaca bahsetmek isterim. Doğal ve sağlıklı ürünler kullanmaya ve yapmaya tutkulu iki kimya mühendisi tarafından bu sabunlar üretilmekte ve satılmakta.

Sabunlar, soğuk metot (cold process) kullanarak üretilmekte. Bu metot ile kullanılan yağların içerisindeki enzim ve vitaminler korunarak sabuna geçmesi sağlanıyor.
Firmaya sorunlu cilt tipimi bildirmiş ve buna göre bana Halep sabunu kullanmam için yollamışlar. Düzenli olarak geldiği günden beri yani yaklaşık 1 aydır ben bu sabunu kullanıyorum. Yorumlarıma geçmeden önce kısaca sizlere Halep sabunundan bahsetmek istiyorum.



halep sabunu


  • Özellikle alerjik ciltlere, tahriş olmuş ciltlere, egzama, sedef, bakteriyel dermatit, akne, uçuk problemlerine ve böcek ısırıklarına karşı önerilen Halep Sabunu aynı zamanda kuru ve hassas ciltler ile çeşitli kimyasal hassasiyeti olan kişiler için uygundur.
  • Günlük cilt ve saç temizliğinde, ayrıca yüz maskesi veya traş sabunu olarak kullanılır. Aynı zamanda bebek ve çocukların kullanımına uygundur.
  • Halep Sabunu saç dökülmesine karşı etkilidir.
  • Cilt yaşlanmasını geciktirmeye yardımcı olur.
  • Dünyada Halep Sabunu olarak bilinmesinin sebebi Halep ve çevresinde yetişen defne ağacından elde edilen defne tohumu yağından yapılmasıdır.

Ben, bu sabunu sabahları uyandığımda yüzüme uyguladım. Uygulamadan sonra neredeyse tüm sabunlar gibi bu sabunda cildimde gerilme ve aşırı kuruma hissine neden oldu bu nedenle cildime hemen yoğun bir nemlendiri uyguladım. Gerçekten doğal bir ürün olduğuna inanmam nedeniyle gönül rahatlığı ile kullanıyorum bu sabunu. Aşırı yağlanma problemimi aza indirdiğini ve cildimin daha sağlıklı görünmesine neden oldu. Kokusuz bir sabun olması kokuya duyarlı olan biri olarak çok daha rahat ürünü kullanmamı sağladı. 
Eğer benim gibi sorunlu bir cilt tipiniz varsa size bu sabunu mutlaka öneriyorum. Eğer almak isterseniz buradan alabilir yada ürünü inceleyebilirsiniz :)


Bu arada diğer kızlarında yorumlarını okumadan geçmeyin :)

İlke'nin blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.



Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Great post!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/03/minions-with-jollychic.html

    YanıtlaSil
  2. Wow!

    Very nice Post! Thanks!

    And you have very nice Pics!!!!

    I follow U , maybe U follow me back? ;o)

    Have a nice Day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Thank you for lovely comment on my blog :) I follow you now!

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  4. Pretty girl! Check out my blog with my girlfriend! It's a little bit different >http://breakingthesilence21.blogspot.com.es/?m=1

    YanıtlaSil

Yorum Gönder