Ana içeriğe atla

Eyebrowz Kaş Farı Yorumları


Merhabalar canlarım,

Bugün sizlere bana denemem için yollanan Eyebrowz marka kaş farından bahsetmek istiyorum. Beni instagram hesabımdan takip edenler bilirler. Çok şirin paket içinde bu güzel kaş farı ve soyulabilir oje yolladılar. Öncelikle buradan tekrar  etmek istiyorum kendilerine.

Benim zaten kalın kaşlarım var ama bölüm bölüm yanlış kaş alımından yada dökülmeden kaynaklı boşluklar var. Bu boşlukları kapatmak amacıyla normalde Wet'n Wild kaş farı kullanıyordum daha önce yazısını yazmıştım. Ancak bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri resmen başka kaş farı kullanmıyorum.



Bu kaş farının olduğu paketten,
2 adet kaş farı uygulaması için fırça, 6 adet şablon çıkıyor.
Ben paketten çıkan fırçaları kullanmadım hem çok fazla tozutma yapmasına neden oluyor hemde başarılı şekilde uygulama yapılmasını sağlamıyor, bu nedenle fırçalardan hiç hoşlanmadım.
 İçinden çıkan şablonları da hiç kullanmadım zaten böyle şablonları kullanmakta hiç başarılı değilimdir :)


Ürünün bendeki rengi soft black, benim kaşlarım koyu kahverengi ama simsiyah da değil bu nedenle soft black rengi bana tam uydu. Çok koyu görünse de tene uygalandığında çok soft doğal bir renk oluşuyor.


Kalıcılığı tüm gün idare ediyor. Ama eğer işten sonra akşam gezmeye devam edecekseniz tazelemenizde fayda var :)
Kısaca ben ürünü çok beğendim ve bu alanda benim favorim oldu hiç bitmesini istemiyorum :)


Daha detaylı incelemek için www.kozmetis.com a bakabilirsiniz :)



Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Great post! thanks for sharing

    Tom and Tins Blog

    YanıtlaSil
  2. Benim kaşlarım çok zayıf ve kalıcı kaş dövmesi yaptırmaya çekiniyorum.. Sanırım bu ürün benim derdime çare olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaş dövmesinde genellikle renklerde solma ve kızarma durumları oluyor. ben bir sene önce yaptırdım şimdi pişmanım açıkcası. kozmetik ürünlerle idare etseymişim daha iyimiş. şimdi dövmenin rengini kapatmaya uğraşıyorum:)

      Sil
  3. great post
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. This really looks like a great product!

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN

    YanıtlaSil
  5. 6 çeşit şablon olayı hoşuma gitti. Güzel bir kit gibi, sağol. Sitene katıldım canım, bana da bekliyorum seni. Sevigiler...

    YanıtlaSil
  6. Love it!! :)
    Follow each other ? Follow me and let me know, so that I can follow you too :)
    Love, Leonie. <3

    http://leonie-alwaysandforever.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  7. love this post :) Valentina
    http://fashionneed09.blogspot.it

    YanıtlaSil

Yorum Gönder