Ana içeriğe atla

Avon Indulgence Pulm Verbena Ruj

Avon Indulgence Pulm Verbena Ruj


Pazar gününden selamlar blogcanlarım,

Son zamanlarda Avon çok güzel seriler çıkarıyor özellikle rujlarda her katalogda yeni bir seri ile karşılaşıyoruz ve bizde en azından bende kendime dur diyemiyorum bu konuda hemen en az 1 tane sipariş veriyorum. Bu rujda Avonun yeni Indulgence serisinden Pulm Verbena rengi. Ben daha vişne çürüğü renginde beklerken daha koyu tonlarda bir renk ile karşılaştım ilk şaşırdım ama sonra rengi sevdim günlük olarak çok kullanamayacağım ama özel gecelerde bana eşlik edecek bir renk diye düşüyorum :)

Avon Indulgence Pulm Verbena Ruj

Öncelikle ürün çok güzel kokuyor, insanın yiyesi geliyor verdiği nemli his harika. Islak bitişli bir ürün. Koyu renk olmasında kaynaklı çizgilerde doluyor ve bu belli oluyor ancak ruju kullanmadan dudak peelingi ile bu sorunu çözebiliriz.



Kalıcılığı, yapısı harika benim en sevdiğim seri oldu diyebilirim. Bu serinin nude tonlarda oln diğer renklerini sipariş edeceğim günlük hayatımda kullanmak için.


Bu serinin kötü özelliği, gün içinde kenarlara akma ve topaklanma yapabiliyor bu nedenle arada kontrol etmekte fayda var. Hem doğal hemde canlı bir görünüm vermesi açısından benim çok beğendiğim, renk verirken nemlendiren bir ruj olması sebebiyle tercih edebileceğim bir ruj.
Siz kullandınız mı bu seriden bir ruj ? Yorumlarınız neler :)
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Cool lipstick I have to buy it!
    welcome to my blog --- > marzentysiace.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. I love Avon! :) Good post.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Yes, I follow you on gfc #784, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. alsam mı almasam mı dıye dusunurken cok yardımcı oldun :)

    YanıtlaSil
  5. Yes , I follow you on gfc #785
    follow back ? :)
    xnataliie.blogspot.com/

    Have a nice day!

    YanıtlaSil
  6. You're blog is adorable!
    I'm following you on gfc, hope you'll follow back so we can keep in touch ♥
    xx, Veni

    Style with Veni | Fashion Blog

    YanıtlaSil
  7. Thanks so much for stopping by my blog and saying hello!
    Of course we can follow each other, I’m following you now on GFC (number 787, name Kati) so now it’s your turn to follow back!
    I also really like Avon!

    Have a great day,
    -Kati

    YanıtlaSil
  8. I love Avon! Such great lipsticks that are so affordable!

    YanıtlaSil
  9. Thanks for commenting on my blog and following me on GFC. I followed back through bloglovin and GFC (#788)

    HMLovur

    YanıtlaSil
  10. Thanks for your lovely comment, let me know when you're following and I'll follow back

    Shalay
    itsjustshalay.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Avon un rujlarını beğenerek kullanıyorum, güzel yazı için teşekkürler. Takipteyim bloğunu. Bende bloğuma beklerim. sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder