Ana içeriğe atla

Blogum 1 Yaşında :)


Selamlar blogcanlarım,
Bugün blogum 1 yaşına girdi :) Tam 1 yıldır burada sizlere deneyimlerimi anlatıyorum yeri geliyor derdimi anlatıyorum, sevincimi paylaşıyorum kısaca hayatımı paylaşıyorum. 1 yıldır benimle olan, blogumu okuyan, hayatıma dokunan herkese çok teşekkür ederim.

İyiki ilk postumu yazmışım iyiki blog dünyasına bende katılmışım.
Sizleri çok seviyorum iyiki varsınız :)

Bu arada yeni yaşımı yeni bir çekiliş ile kutlayacağım bu benden sizlere küçük bir hediye olacak. Bunun için takipte kalın :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Hello from Spain: congratulations... one year!!! fabulous. Keep in touch

    YanıtlaSil
  2. happy b!!!
    :-)))
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. İyi ki biz de seni tanıdık canım, blogunun doğum günü
    kutlu olsun nice uzun senelere...Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım çok sağolll :)

      Sil
  4. Canım hayırlı olsun,darısı hepimizin başına!:)

    YanıtlaSil
  5. Kutlu olsun ccanım , nice seneleri olsun blogunun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolll canım benim teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Daha Nice başarılı yıllar diliyorum tatlım...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim canım benm bende sizi çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Nice başarılı ve güzel yaşlar dileriz bloguna :)

    YanıtlaSil
  9. Nice güzel yıllara... Nice güzel postlara :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder