Ana içeriğe atla

Hediyesepeti.com'u Duydunuz mu ?


Selamlar blogcanlar,
geçen sevgililer gününde arkadaşıma yardımcı olmak amacıyla hediye araştırması yaparken bir blogger arkadaşımın hediyesepeti.com'dan alışveriş yaptığını ve memnun olduğunu okudum bende en yakın arkadaşıma burayı tavsiye ettim. Birlikte ürünleri inceledik ve çok değişik farklı ürünler vardı. Bizim site çok hoşumuza gitti hem alışveriş kolaylığı hemde alınan hediyelerin günlük hayatta da kullanılabilir olması bence en güzel özelliklerden biri.

Farklı hediyeler almayı hepimiz isteriz ama günlük hayatta bu hediyeleri de kullanabilmek bence çok önemli. Çünkü hediyenin bir köşeye konulmasındansa kullanılarak hatırlanması daha kıymetli bence :)  Sizlerinde böyle düşündüğünü tahmin ediyorum ve bu nedenle sizler için birkaç hediye seçtim. Hadi beraber bakalım ben seçtiklerime :)




Bu bardaklara bayıldım çeyize alacağım bu tarz bir bardak hem çok esprili hemde günlük hayatta kullanmaya çok uygun :)




Ne kadar artık ev telefonu çok fazla kullanan olmasa bizim evde hala var bu nedenle çok cici bir hediye olduğunu düşünüyorum :)


Tam sevgilere uygun bir hediye alternatifi bence çok tatlı ve çok şirin sevgilime not; bana bunu alabilirsin :D

Hediyesepeti.com'da, doğum günü, sevgililer günü gibi özel günler içinde ayrılmış kategoriler var aradığınız hediyeyi bu şekilde de çok kolay bulabilirsiniz :)

Daha birçok farklı ürünü hediyesepeti.com'dan inceleyebilir ve satın alabilirsiniz benden söylemesi :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Great post! ^-^
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    YanıtlaSil
  2. NICE POST DEAR
    MY NEW POSTS HERE
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/mustard.html
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/different-ways-to-wear-mini-skirt.html

    YanıtlaSil
  3. nice post!! :)

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    YanıtlaSil
  4. Practical gifts are nice too. I followed you on GFC, Instagram and FB

    Deedee

    http://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Sure..I just followed ya on GFC, Bloglovin, Google+ and Instagram!

    Now it's ur turn
    xoxo

    YanıtlaSil
  6. Thanks for the comment on my blog ! I am following you too <3
    www.indianbeautytouch.com

    YanıtlaSil
  7. I love your post today, very inspiring for me.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder