Ana içeriğe atla

Obagi Nu-Derm Foaming Gel

Obagi Nu-Derm Foaming Gel
Selamlar,
Bugün sizlere yaklaşık 1 aydır kullandığım temizleme jelinden bahsedeceğim. Bu ürün Obagi Nu-Derm Foaming Gel. Öncelikle sizlere Obagi markasından bahsetmek istiyorum. Bu marka son dönemlerde adını sıkca duyduğum ve herkesin çok memnun kaldığı bir marka. Daha çok sorun ve sonuç odaklı başarılı sonuçlara imza atmış bir marka. Bu markaya birçok güzellik merkezinden ulaşabilirsiniz. Öyle benim problemim şu, hadi siz bu ürünü kullanın diyen bir marka değil. Cildinizi inceleyip, iyi bir analiz edip ona göre reçete hazırlayan bir marka. Evet reçete hazırlıyor buda bu markaya duyduğum güveni arttırıyor.

Obagi Nu-Derm Foaming Gel

Gelelim benim kullandığım Foaming Gel makyaj temizleme ürününe, cildi canlı ve temiz tutmak, fazla yağı uzaklaştırmak için özel olarak  formüle edilmiş, sabunsuz bir temizleyicidir.
Waterproof göz makyajını bile rahatlıkla temizlemesini ve farklı ürünler kullanmamanızı sağlıyor.
Herhangi bir iritasyon yapmamasının dışında içinde bulunan Aloe vera, botanik özleri ve amino asitler sayesinde cildin kaybolan tazeliğin de geri kazandırmayı vaat ediyor.



Ben bu ürünü makyajımı temizlemesi amacıyla değil, cildimi derinleme temizlemesi amacıyla kullanıyorum. Evet makyajı da başarılı şekilde çıkarıyor ama tüm makyajı temizleme jeli ile çıkarmaya çalışmak biraz uğraştırıcı ister istemez eyeliner ve maskara akıyor falan bu nedenle dürüst olayım önce misel su ile makyajımın kabasını siliyorum üzerinden bu temizleme jeli ile derinlemesine temizliyorum.
Peki gelelim bu ürün hakkında yorumlarıma,
Pembe renkli, hafif kıvamlı ve çok hafif kokulu bir ürün.
İlk kullandığımda cildimde bir karıncalanma hissettim ve o zaman anladım bu ürün derinlemesine bir temizlik sağlıyor, cildimin alt katmanlarına etki ediyor.
T bölgemdeki yağlanma gözle görünür şekilde azaldı.
Cildimi temizlerken, gerip kurumaya neden olmadı.
Bir damla ürünle tüm yüzümü köpürerek derinlemesine temizledi.

Ürün fiyatı bakımından biraz yüksek gelebilir ama 200ml boyutunda 5 ay kullanım olanağına sahip yani aslında bakıldığında diğer yüz temizleme ürünleri ile neredeyse aynı ücretlere geliyor.
Eğer fırsatınız olursa kullanmanızı tavsiye ederim.

Bu arada @obagiturkiye ile markayı instagram üzerinden takip ederseniz sık sık çekiliş yapıyorlar belki kazanır ve  deneme fırsatınız yakalarsınız :)

obagiturkiye


Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Nice review!

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  2. a great post, I like your style and your blog. I would like to follow us to each other, would you like? let me know

    Sibaritismosdeinma

    YanıtlaSil
  3. İlk kez bu markayı duyuyorum.. Hemen sitelerini inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder