Ana içeriğe atla

Vichy Normaderm Gel Yorumlarım


Selamlar blogcanlarım,
bugün sizlere aldığım günden beri düzenli olarak kullandığım ve çok memnun aldığım Vichy markasının Normaderm yağlı ciltler için olan yüz temizleme jelinden bahsetmek istiyorum.
Ben bu ürünü cildimin çok yağlı olduğu yaz aylarında kullanmaya başladım. 2'li satılan paketleride turuncukasa.com'da indirim vardı, bende genellikle herkesin memnun kaldığı bu ürüne şans vermek istedim.

Ürünün içeriğinde; temizleme maddesi olarak Salicylic asit ve Totarol, iritasyon karşıtı madde olarak Eperuline içerir. İçerisindeki bu maddeler cildin daha pürüzsüz ve sağlıklı görünmesini sağlıyor.
Ürünün vaatleri arasında 4 haftada %90 daha gözle görünür şekilde daha sağlıklı bir cilt var.


Eğer ürünü tek kelime ile anlatmam gerekirse benim cildime çok iyi geldi. Düzenli olarak yanak bölgemde çıkan iltihaplı sivilceleri resmen kuruttu ve azalttı. Cildimi çok güzel makyajdan arındırdı. Bunları yaparkende cildimi germedi ve kurutmadı. Ben bu ürünü kullanmaya başladığım dönem ten makyajı yapmamaya karar verdim. Fondöten gibi ürünler yağlı olan cildimi daha çok yağlandırıp sivilce oluşumunun artmasına neden oluyordu.  Bu nedenle özel günler haricinde cildime sadece bb krem uyguladım.

Vichy Normaderm Gel'in ilk şişesini neredeyse bitirdim ve diğer tüm makyaj temizleme jellerimi çöpe attım. Bir-iki damla ürünle tüm cildimi hatta göz makyajımı bile çok kolay çıkardı. Köpürdüğü için ürünü çok az almanız yeterli oluyor. 
Ürünün içerisinde paraben ve alkol bulunmuyor. Hassas ciltlerinde rahatlıkla kullanabileceği bir jel.

Son zamanlarda cildim daha sağlıklı ve daha az sivilceli, şimdi ise sivilcelerden kalan izleri geçirmeye çalışıyorum bunun içinde elma sirkesi kullanıyorum 1 kaç aydır. Elma sirkeside cilt lekelerime çok iyi geldi yakında bununda detaylarını paylaşacağım. :)

Ürünü daha detaylı incelemek isterseniz buraya bakabilirsiniz :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Nice product!

    kiss
    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  2. İstediğim gibi bir temizleme ürünü bulamıyorum bir türlü birde bu ürünü deneyeyim :) son zamanlarda çok yapılanmaya başladı cildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım iyi gelir canım cildine bu ürün. Mevsim geçişlerinde cilt yapranıyor çok

      Sil
  3. Ben de çok fazla çeşit denedim ama normalde cildim yağlı değilken kullandığım ürünlerden sonra yağlandı neden olduğunu anlamadım ama elimdeki bitince bide bunu deneyeyim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder