Ana içeriğe atla

Dressin.com Alışverişim

Herkese merhabalar,
bugün bir alışveriş postu ile karşınızdayım. Daha önce burada bahsettiğim dressin.com'dan beğendiğim bir iki parça ürün vardı bende dayanamadım onları sipariş ettim.

Aldığım ürünlerden biri taba renginden çok şık bir çantaydı. Bu çanta gerçekten beklediğimden çok daha kaliteli ve güzel çıktı. Aslında çok fazla umudum yoktu bunun nedeni ise yurtdışından aldığım uygun fiyatlı çantaların kaliteleri çok düşük oluyor. Ama ürün gerçekten çok kaliteli ve kullanışlı çıktı. Annem çok beğendiği için ona hediye ettim ve kendisi şimdi çok severek kullanıyor. 
Çantanın fiyatı 7.30$.


Daha detaylı incelemek için Tık Tık / Click Click


Bir diğer aldığım ürün ise yukarıda gördüğünüz toz pembe renklerinde bir elbise. Bu elbiseyi çok beğenerek aldım. Bu elbisenin fiyatı 9.39$'dı. Elbisenin kalitesi duruşu çok güzel ancak elbisenin boyu standartların altında benim boyum 1.62 topuklu giydiğim zaman boyu kısa oldu. İçerisinde beyaz bir astar bulunuyor ancak hem astarı çok kısa mini bir astar hemde çok ince olduğu için yinede iç gösteriyor. Ben içerisine daha kalın ve uzun bir astar diktirdim anneme böylelikle özel günlerde kullabileceğim bir elbise oldu. :)

Detaylı incelemek için Tık Tık / Click Click

Bu siteden gayet, güvenli ve sorunsuz bir alışveriş yaptım. Ancak birkaç detayı unutmamak lazım eğer kıyafet alacaksanız mutlaka yanda bulunan ölçüleri dikkate alın çünkü hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Ben sipariş verdikten 15 gün sonra ürünler elimde oldu. Paketlemesi gayet sağlamdı PTT ile geldi ve hasarsız şekilde elime ulaştı. 
Eğer yurtdışından alışveriş yapmayı seven biriyseniz bu siteyi deneyebilirsiniz çok çeşitli ve güzel ürünler var :)

Kendinize iyi bakın :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Merhaba,
    Aynı çantadan ben de ebay'den almıştım iki üç ay önce, kahverengi olanını. İçerisinden de çıkarılabilen kullanışlı fermuarlı bir parça çıktı. Ancak ben 15 dolar gibi bir fiyata almıştım. Kargo ödediniz mi bilmiyorum ama çok uyguna gelmiş gerçekten. Çünkü kalitesi mükemmel bu çantaların. Elbise de gerçekten zarif ve şık görünüyor. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar kampanya vardı kargo ödemedim, evet içinde fermuarlı bir parça çıktı gerçekten çok kullanışlı :) Çok teşekkür ediyorum sizde güle güle kullanın :)

      Sil
  2. I love that bag, classy and ladylike ;)

    besos,
    M
    The Flower Duet

    YanıtlaSil
  3. çantaya bayıldım :) hemen bakıyorum siteye

    YanıtlaSil
  4. I love that bag, great choices dear! ^-^
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    YanıtlaSil
  5. elbise gerçekten güzelmiş. boyu için aynı tonda dantel alıp ekletebilirsin :) hem ne güzel annen yapıyormuş çok şanslısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet gerçekten dantel çok güzel bir fikir çok sağoll canım :)

      Sil
  6. Good choice!
    xx
    http://retro-electric.blogspot.rs/2015/10/dark-glamour-with-punkrave-discount-code.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder