Ana içeriğe atla

Portakalrengi.com Artık Aramızda :)


Selamlar herkese bugün sizlere aramıza yeni katılan bir renkten bahsetmek istiyorum, Portakal renginden :)
Hazır kış geliyor mevsimin en sevilen meyvesi olan Portakalın renginden oluşan yeni taptaze bir e-ticaret sitesi Portakalrengi.com. Bu sitede aradığınız herşey var.
Neler mi var ? Bu sitede Peter Thomas Roth markasının cilt bakım ürünlerinden, Kerastase markasının müthiş saç bakım ürünlerinde tutunda, ünlü Darphin markasının ürünleri ve SVR Laboratoires markası gibi bir çok yerli ve yabancı markanın ürünlerini bünyesinde barındırıyor.




Ben online alışverişi çok seven, zaman sorunu yaşayan biri olduğum için dermokozmetik ürünlerimi genelde internet üzerinden alıyorum. Hem kampanyalı ürünlere ulaşabiliyorum hemde evime kadar ürünler geliyor. Bu nedenle bu sitedeki kampanyalarda çok dikkatimi çekti. Mesela şuan portakalrengi.com'da Darphin ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası var. Darphin markasının peeling ürünlerini herkes çok beğeniyor ve bende denemek istiyorum. Eğer ihtiyacınız varsa ben göz atmanızı tavsiye ederim :)

Bu sitenin indirimlerinden haberdar olmak isterseniz portakalrengi.com'u sosyal medya üzerinden takip etmeyi unutmayın :)
https://instagram.com/portakalrengicom/
https://www.facebook.com/portakalrengicom
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar