Ana içeriğe atla

Çeyiz Alışverişi : Ütü - Süpürge - Actifry


Selamlar herkese,
Hafta sonu çeyizimin ev elektroniği alışverişini yaptım. Bu alışverişimin içinde elektrikli süpürge, kazanlı ütü, actifry fritöz gibi ürünler var. Benim için karlı bir alışveriş oldu diyebilirim. Çünkü tüm ürünleri Tefal'den satın aldım ve böylece 500 tl'lik Actifry bana ücretsiz olarak hediye edildi :)
Şaşırdınız değil mi ? işte nasıl ücretsiz hale geldi size anlatayım :)

Tefal mağazalarında her 1000 tl ve üzeri alışverişlerinize 250 tl hediye çeki veriyorlardı bende ayrı ayrı faturalarla 2000 tllik alışveriş yaptım ve 500 tl hediye çeki kazadım, kazandığım hediye çeki ile Actifry-Express satın aldım. Benim için çok karlı bir alışverişti, hala hediye çeki uygulaması devam ediyor. Eğer alacağınız yada almak istediğiniz ürünler varsa değerlendirmenizi tavsiye ederim :)

Hadi gelelim benim aldıklarıma;



  • Rowenta Silence Force MultiCyclonic RO8324 Toz Torbasız Elektrikli Süpürge : Rowenta markasını beğenenler kadar beğenmeyenlerde vardı. Ben aslında Dyson marka süpürge almak istiyordum ama ülkemizde dolarında artmasıyla fiyatı neredeyse 2500-3000 tlye yaklaştı Dyson markasının bu nedenle bu kadar yüksek bir bütçe ayırmak istemedim bende 950 tl'ye Rowenta markasının sessiz olan süpürgesinden aldım. Umarım memnun kalırım :)
İncelemek isterseniz tıktık.


  • Tefal Pro Express Turbo Anti-Calc Kireç Avcısı Autoclean GV8461 Kazanlı Ütü : Bir çok ütü inceledim ancak orada satış görevlisinin tavsiye ettiği bu ütüyü aldım. Daha önce bu konuda tecrübeli olmadığımız için umarım pişman olmam :) Ütü 750 tldi :)
İncelemek isterseniz tıktık.



  • Tefal Performa Express Ütü Masası: Kazanlı ütüye uygun Tefal'de 209 tl'ye satılan ütü masalarından aldım. Kullanışlı bir ürüne benziyordu.
İncelemek için tıktık.



  • ROWENTA Studio Dry 2100 Saç Kurutma Makinesi: 2000 tl'ye tamamlamak için aldığım ürünlerden biri resimde gördüğünüz Rowenta marka saç kurutma makinesi. Daha öncede Rowentanın saç şekillendirici ürünlerini kullanmıştım ve memnun kalmıştım. Bu ürünü 144 tl'ye satın aldım.
Incelemek için tıktık.




  • Ve hediye çekleri ile aldığım Actifry-Express. Sanırım en çok bu ürünü merak ediyorum. Söylenene göre kek bile pişiriyormuş :)
Detaylı bilgi için tıktık.


Bu ürünler haricinde 1 tane ızgara tavası satın. İşte benim alışverişim böyleydi. Siz daha önce bu ürünleri kullandınız mı ? Yorumlarınızı çok merak ediyorum :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. oooo güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel mutlu günlerde kullan canım ben de süpürgeyi Rowenta kullanıyorum, memnunum.. Farklı bir modeli ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmana sevindim canımcım sende güzel günlerde kullan :))

      Sil
  3. Hello from Spain: great proposals. Keep in touch

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzelmiş.Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan canım ama rowentadan biz malesef hiç memnun kalmadık resmen çekmiyor emiş gücü çok çok az bunun üstüne gidip sulu elektrik süpürgelerinden aldık biraz büyük de olsa ne var ne yok bir şey bırakmıyor etrafta.Rowentanın mavi olanını kullanıyoruz farklı model heralde umarım sen memnun kalırsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya tüh inş ben memnun kalırım canım ya :(

      Sil
  6. Canım hepsi çok güzel ,hayırlı olsun güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  7. hediye çeki olayı çok iyiymiş cnm actifry kullanıyorum çok memnun kalacaksın özellikle benim gibi çok patates kızartması seviyosan büyük bi rahatlık inan koy ve başında bekleme arçelik gurme çay makinesini de tavsiye ederim otomatik demleme de büyük bi kolaylık oluyo insana hele sabah ayarladığın saatte hazır olması bir de kahve makinesi tabi ayy alakasız yerlere girdim ama çeyiz konusunda ben de çok meraklıydım hala da devam ediyo bu merakım sormak istediğin şeyler varsa bana ulaşabilirsin toz torbasız almakla çok iyi etmişssin o da büyük avantaj ben bosh kullanıyorum dünyanın en sessiz elektrik süpürgesi diye geçio gerçekten de öyle belli belirsiz bi sesi var bebekli olursan bi gün daha da iyi anlarsın işlevini diyorlar ütü olarak kazanlı tercih etmedim çünkü yer sıkıntım vardı ama marka olarak tabi ki tefal oldu yine tercihim

    YanıtlaSil
  8. kadınlar kulübünde bu tarz yazılara bakıyordum denk gelmiş oldum çok güzeller güle güle kullanın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder