Ana içeriğe atla

Prenses Modeli Gelinlikler - Princess Wedding Dress

Selamlar herkese;
Biliyorsunuz düğün günüm yaklaştı bende harıl harıl düğün hazırlıkları içerisindeyim. Bu hazırlıkların en önemli detaylarından biri tabikide gelinlik seçimi. Nasıl bir gelinlik alacağımı bilmiyorum ama kabarık, prenses modellerinden tercih edeceğime eminim çünkü bana göre gelinlik demek kabarık, gösterişli demek :) Aslında son zamanlarda popüler olan A kesim gelinliklerde çok şık ve gösterişli bakalım ben nasıl bir gelinlik beğeneceğim bu tam bir merak konusu :)

Bu nedenle bende nette araştırmalara bakmalara başladım bile. Nette gezerken gördüğüm online gelinlik satışı yapan yabancı bir sitedeki modeller ise dikkatimi çekti bende sizinle gördüğüm ve beğendiğim modelleri paylaşmak istedim.

Bu mor kuşaklı gelinlik detayları için tık tık




Bu prenses model gelinlik için tık tık

Dantel ağırlıkta olan bu gelinlik için tık tık



Bu sade ama bir o kadar gösterişli model için tık tık



Bu straplez gelinlik için Tık Tık 


Bu kalp kesim göğüs detaylı gelinlik için Tık Tık

İşte benim beğendiğim kabarık ve gösterişli modellerden bazıları bunlardı. Bu sitede bunlar gibi bir sürü model var. Aslında fiyatlarıda İstanbuldaki gelinlikçilere göre uygun ama tabi kim yurtdışından gelinlik getirtme cesaretini gösterebilir bilemiyorum :)


Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. benim gelinliğim de prenses modeldi ve harikaydı canım , teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Wow stunning selection dear! *-*
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    YanıtlaSil
  3. wow beautiful selection!!

    xx
    Epsita
    www.thepositivewindow.com

    New Post: http://www.thepositivewindow.com/2015/10/the-positive-she-how-to-train-yourself.html

    YanıtlaSil
  4. I really love your choices and style!
    Looks great and is affordable too!
    www.tomntins.com

    YanıtlaSil
  5. son yıllarda renkli kuşaklar moda oldu.

    Şimdiden kolay gelsin her şey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder