Ana içeriğe atla

Sephora Supernova Far No: 102


Sephora Supernova

Geçenlerde Sephora indiriminde bir far aldım. Neden aldım ? Nasıl aldım ? Niçin aldım ? Bilmiyorum :) Çünkü normalde ben simli far kullanmam ama rengine vurulup indirim harbinde almışım işte :) Ben almışken sizinlede bu farı paylaşayım dedim. Normalde renk çok güzel, eğer simli far kullanmayı seven varsa hoşuna gidecektir mutlaka. 

Ben indirimden 10 Tl'ye aldım ürünü. Pigmentasyonu çok iyi, tozutma problemi yok ama kalıcılığı muhteşem diyemeceğim ama far bazı ile daha iyi olacaktır :)


Ben farı daha çok eyeliner olarak değerlendirmeye başladım siyah kuyruklu eyeliner altına ince bir tabaka halinde çekiyorum ve güzel duruyor :)

Sephora Supernova

İçerisinde kocaman parıltılar simler var. Gece makyajı için gerçekten güzel olabilecek bir ürün bende bu renk bir far yoktu bu nedenle aldığıma pişman olmadım ama günlük hayatında simli farları başarılı şekilde kullananlar varsa bence alabilirler.


Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Merhaba farın rengine bayıldım Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum geleceğim bende sağolunn :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi cidden çok güzel, bir de simli olmasaymış :))
    http://begumbas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım simli olmasa tadından yenmez :)

      Sil
  4. Rengi çok güzel canım. İyi bir tercih yapmışsın ;)

    YanıtlaSil
  5. Bu kadar çok simli olmasıyla favorim olabilecek bir far.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ya simsiz olsa süper olurmuş

      Sil
  6. İsim güzel olmuş canım hoş telaffuz edılıyor,bırz yuksek seviye ıng bılsem tavsıyelerde bulunurdum ama elımden okadar geldi , bu renk farlara bayılıyorum ıyı gunlerde kullan ,seph.ya uğrama şansım olmadı olsaydı bakardım muhtemelen şimdi hiçbirşey yoktur (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım benm çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :) Evet artık birşey kalmamıştır bencede boşver :)

      Sil
  7. harika bir far Mehtapcım güle güle kullan..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm canım çok sağoll :) :*

      Sil
  8. Sanırım aynı fardan ben de aldım rengine hayran kalıp eve gidince bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende rengine hayran kalıp almıştım :D Seninde almana sevindim güle güle kullan canım :)

      Sil
  9. tam benim rengim. İyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  10. ben simli far heves edip alıyorum sonra cesaret yok.. hep sade hep sade :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı ben ya bende böyleyim ama almadan da duramıyorum :D

      Sil
  11. Farin rengine bayildim aklimda bulunsun:)

    http://seraytokdoganlar.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil

Yorum Gönder